Skoda Scala uit 2024.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh ook lekker! Wat voor auto?
quote:Op woensdag 10 december 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk bijna dat hij alleen bevriend was omdat die zonder mij niets kon opstarten hier
Is ook niet noodzakelijk denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zou ik echt geen geduld voor hebben
Jaaaaaa... Ik hoop dat ik 'm weer krijg van de zoon van m'n ex haha. Vorige week stond hij ineens met de kipnugget bal voor m'n deur. Zo lief.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2025 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Skoda Scala uit 2024.
Gekozen omdat we een trekhaak willen om er een fietsendrager op kwijt te kunnen#anwbstelletje
Wat lief, vriendin heeft deze net gehaald. Ze vond die nugget ook leuk maar dat zagen we te laat.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaaaa... Ik hoop dat ik 'm weer krijg van de zoon van m'n ex haha. Vorige week stond hij ineens met de kipnugget bal voor m'n deur. Zo lief.
b0hquote:Op woensdag 10 december 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]Leuke wagen wel!
Dit wordt mijn nieuwe motor:
[ afbeelding ]
ja als je gebruik van mensen wilt maken moet je wel in de gaten houden wat ze doenquote:Op woensdag 10 december 2025 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan wel al mijn stories bekijken
Zeg dat welquote:
Nicequote:Op woensdag 10 december 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]Leuke wagen wel!
Dit wordt mijn nieuwe motor:
[ afbeelding ]
hoe komt je aan een filmpje van stig op zn brommert?quote:Op woensdag 10 december 2025 10:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nicevolgend jaar zeker lekker tochtjes mee maken.
[ afbeelding ]
nou ja zou echt erg zijn als dat echt zo is. Maar iedereen zegt dat ik niet moet appen dus dat doe ik dan maar ook nietquote:Op woensdag 10 december 2025 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je gebruik van mensen wilt maken moet je wel in de gaten houden wat ze doen
Snelle tochtjes wel, al moet ik hem eerst goed leren kennenquote:Op woensdag 10 december 2025 10:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nicevolgend jaar zeker lekker tochtjes mee maken.
[ afbeelding ]
Stig draagt een wit pak.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe komt je aan een filmpje van stig op zn brommert?
nee man dan valt hij toch keihard op!!!quote:
Een witte flits.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee man dan valt hij toch keihard op!!!
hij blent in de kraut
Tijd gaat snel.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
Oh vandaag is het 7 jaar geleden dat ik mijn spullen in een bus heb geladen en de kat heb meegenomen en hier ben gaan wonen.
quote:
quote:
Kreet krautquote:Op woensdag 10 december 2025 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee man dan valt hij toch keihard op!!!
hij blent in de kraut
In jouw geval snap ik het wel.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet even iets sneller gaan.
Gaat het een beetje?quote:Op woensdag 10 december 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet even iets sneller gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |