is er al een monument voor de slachtoffers?quote:Op donderdag 11 december 2025 18:15 schreef BarryBangkok het volgende:
Voorspelspel 2014, never forget.
Ik weet vrij zeker dat ik toen gewonnen had.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is er al een monument voor de slachtoffers?![]()
Geen idee wat ik daaraan gemist heb namelijk.
PIJNquote:Op donderdag 17 december 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kijk ik straks alles na.
Nou dat zou wel een monument waard geweest zijn ja.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:17 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik toen gewonnen had.
Het ging ook over het jaar ervoor gekquote:Op donderdag 11 december 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
17 december zaten we nog in de prelims gek
NOS zendt Feyenoord niet uit maar toch is Joep daar. Schnabbelreisje.quote:
Ach in de NOS F1 podcast vertelde ze doodleuk bijna 2 meier belastinggeld aan 4 cola en 2 broodjes hadden besteed in het hotel in Abu Dhabi.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NOS zendt Feyenoord niet uit maar toch is Joep daar. Schnabbelreisje.
Daar gaat verdomd ons belastingsgeld heen dokter Fles! ONS ZUURVERDIENDE GELD SANEER DE NPO JAJAJAJA
(eens opwarmen voor vanavond)
Warm de vetkist maar op ouwe dibbesquote:Op donderdag 11 december 2025 18:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NOS zendt Feyenoord niet uit maar toch is Joep daar. Schnabbelreisje.
Daar gaat verdomd ons belastingsgeld heen dokter Fles! ONS ZUURVERDIENDE GELD SANEER DE NPO JAJAJAJA
(eens opwarmen voor vanavond)
Verstandig, geen caffeīne zo vlak voor het slapenquote:Op donderdag 11 december 2025 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik drink nog even een Spa Touch citroen.
Ja. Er gaat zo een Spa Touch citroen in.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat de frietpan al te pruttelen?
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al de hele dag van die OudjaarsdagvibesZo van "vandaag gaat het gebeuren!" en dan "het wordt donker!! Nu gaat het ECHT gebeuren!!!"
We gaan mokerhard los straks.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al de hele dag van die OudjaarsdagvibesZo van "vandaag gaat het gebeuren!" en dan "het wordt donker!! Nu gaat het ECHT gebeuren!!!"
Lekker joh, geniet ervan!quote:Op donderdag 11 december 2025 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veel plezier vrienden
Ik heb ook wel mooie zuiptijd met mijn pa in Boekarest. Morgenavond sluit ik denk in wel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |