Vrouw Haverkamp...quote:
En stiekem maakt dat het best leuk weerquote:Op woensdag 10 december 2025 16:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar ik vind het jaar ook best lastig. Als je niet veel aanknopingspunten hebt door de kleding en auto's dan vind ik het best lastig.
Maar het maakt niet uit waar het is opgenomen.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De meeste films worden in de VS opgenomen. Vaak is het in de buurt van New York of L.A.
Het scheelt ook vast als je de film hebt gezien.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En stiekem maakt dat het best leuk weer
quote:Op woensdag 10 december 2025 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De afstand waar de getoonde scene die je moet raden waar het zich afspeelt.
Kan helpen ja,quote:Op woensdag 10 december 2025 16:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het scheelt ook vast als je de film hebt gezien.
Dan is het lastig idd. Als het buiten de VS is, dan staat er meestal wel iets in het Spaans ofzo. Maar dan nog kan je 1000en kilometers ernaast zittenquote:Op woensdag 10 december 2025 16:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar ik vind het jaar ook best lastig. Als je niet veel aanknopingspunten hebt door de kleding en auto's dan vind ik het best lastig.
Wat heb je grote T....quote:
Ik ga altijd de fout in als het bv in Australie is, dat kies ik nooit.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan is het lastig idd. Als het buiten de VS is, dan staat er meestal wel iets in het Spaans ofzo. Maar dan nog kan je 1000en kilometers ernaast zitten
Zelfde deuntje.quote:
Kloptquote:
Lol.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
Blijft grappig dit,
al vrees ik dat half fok dezelfde reactie heeft als zij bij het eerste filmdeel
Bekijk deze YouTube-video
Klik anders de link eens aan en probeer hetquote:Op woensdag 10 december 2025 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik sn ap niet hoe dat en spel is ?
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
Blijft grappig dit,
al vrees ik dat half fok dezelfde reactie heeft als zij bij het eerste filmdeel
Bekijk deze YouTube-video
Het was in de aanbieding bij de Appiequote:
1+1quote:Op woensdag 10 december 2025 17:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het was in de aanbieding bij de Appie
Eetsequote:Op woensdag 10 december 2025 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
Wij eten ook geen boerenkool vanavond