Sporen zoeken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik vraag me af wat het doel van de drone is als het lichaam er al jaren ligt.
Van die botten zullen ze toch ook wel DNA hebben afgenomen voor identificatie.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:13 schreef -river- het volgende:
Triest maar nu zijn er wel nabestaande die mogelijk een antwoord krijgen.
Ja dat lijkt mij wel, of bedoel je die eerder gevonden botten? Nou ja sws zullen ze van deze DNA afnemen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Van die botten zullen ze toch ook wel DNA hebben afgenomen voor identificatie.
Ze hadden al botten gevonden en daarna kwamen ze dit lichaam tegen, zo lees ik het tenminste.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:19 schreef -river- het volgende:
Ja dat lijkt mij wel, of bedoel je die eerder gevonden botten? Nou ja sws zullen ze van deze DNA afnemen.
quote:Het lichaam werd ontdekt langs de Badweg. Eerder werden in dit duingebied al botten gevonden. Die botten bleken van een mens te zijn
Ja kan inderdaad van dezelfde persoon zijn of juist niet, misschien favoriete dumpplek je weet het nooit.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze hadden al botten gevonden en daarna kwamen ze dit lichaam tegen, zo lees ik het tenminste.
Dan doen ze denk ik ook wel onderzoek of het menselijke botten zijn en of ze kunnen ontdekken van wie denk ik.
Maar het is voor mij niet duidelijk hoeveel tijd daar tussen zat.
[..]
Ehm nou ja nee maar ik bedoel ehhquote:
Dan snap ik de inzet van de drone welquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze hadden al botten gevonden en daarna kwamen ze dit lichaam tegen, zo lees ik het tenminste.
Dan doen ze denk ik ook wel onderzoek of het menselijke botten zijn en of ze kunnen ontdekken van wie denk ik.
Maar het is voor mij niet duidelijk hoeveel tijd daar tussen zat.
[..]
Nooit CSI gekeken? Dat kan gewoon ja.quote:
Lijk kan ook eerst maanden in het water hebben gelegen voordat het aangespoeld is. Kan overal wegkomen. Dan is er weinig menselijks meer aan te zienquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:56 schreef Invisibli het volgende:
Lijkt mij, in dit opgeruimde landje dat een stel botten al snel door dieren opgegeten worden. Dus ingpakt. Verklaard ook waarom nog niet eerder gevonden.
Bizar dat dit nog kan, een lijk ofzo die er langer zou liggen zonder opgemerkt of opgeruimd te worden.
Was wel een goedkope begravenis tot op heden overigens.
Je wilt niet weten hoeveel aangespoelde stoffelijke overschotten over de duinen klauteren op zoek naar een rustig plekje.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Lijk kan ook eerst maanden in het water hebben gelegen voordat het aangespoeld is. Kan overal wegkomen. Dan is er weinig menselijks meer aan te zien
Dat jochie van 12 bij die scheepsbotsing bij Terschelling is ook nooit teruggevonden.
Ik woon er in de buurt, maar kan mij geen storm herinneren de afgelopen 15 jaar dat het water zo ver over de duinen klotste...quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Lijk kan ook eerst maanden in het water hebben gelegen voordat het aangespoeld is.
De botten lagen vlakbij de Badweg. Dat klinkt als een redelijk drukke weg. Vreemd dat dat lijk nooit eerder is gezien. En aanspoelen daarvoor is het imo te dicht bij de duinrand.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Lijk kan ook eerst maanden in het water hebben gelegen voordat het aangespoeld is. Kan overal wegkomen. Dan is er weinig menselijks meer aan te zien
Dat jochie van 12 bij die scheepsbotsing bij Terschelling is ook nooit teruggevonden.
Het lag toch een aardig stukje de duinen in.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De botten lagen vlakbij de Badweg. Dat klinkt als een redelijk drukke weg. Vreemd dat dat lijk nooit eerder is gezien. En aanspoelen daarvoor is het imo te dicht bij de duinrand.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:19 schreef quo_ het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel aangespoelde stoffelijke overschotten over de duinen klauteren op zoek naar een rustig plekje.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik woon er in de buurt, maar kan mij geen storm herinneren de afgelopen 15 jaar dat het water zo ver over de duinen klotste...
Dieren gaan er mee aan de haalquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De botten lagen vlakbij de Badweg. Dat klinkt als een redelijk drukke weg. Vreemd dat dat lijk nooit eerder is gezien. En aanspoelen daarvoor is het imo te dicht bij de duinrand.
Dat valt wel mee. Dankzij mijn OSINT skills heb ik de parkeerplaats waar de politie staat snel gevonden. Het is maar iets ten noorden van de badweg.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het lag toch een aardig stukje de duinen in.
Edit: zie foto in de OP, in de achtergrond zie je de zendmasten bij het metrostation. [img]PD is nog best een eindje richting Monster.[/img]
Dat lijkt me toch een ideaal plekje om seks in de duinen te hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Andere foto' s.
Ik snap wel dat het niet eerder is gezien..
[ afbeelding ]
Voor @:Tengano
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bot in je hol…quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een ideaal plekje om seks in de duinen te hebben
Aankomende week zal daar nog wel politie rondhangen, even geduld aub.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een ideaal plekje om seks in de duinen te hebben
Was gewoon een tip voor die agentenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Aankomende week zal daar nog wel politie rondhangen, even geduld aub.
Jij bent er nooit geweest, het is veel meer richting het naaktstrand en daar de duinen in,quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Dankzij mijn OSINT skills heb ik de parkeerplaats waar de politie staat snel gevonden. Het is maar iets ten noorden van de badweg.
[ afbeelding ]
Van alle nabestaanden die niet weten wat of waar hun geliefde is, hoop ik, rare woordkeus zeker net voor Wereldlichtjesdag, dat het Jair is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Duinneuker? Hopelijk iemand van de vermistenlijst van vroeger….
Ik ken het beter dan jij denkt. Als het bij het naaktstrand was, dan had de politie wel geparkeerd bij de surfschool, denk je nietquote:Op woensdag 10 december 2025 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij bent er nooit geweest, het is veel meer richting het naaktstrand en daar de duinen in,
Nouja, wat mensen. Je ziet ze daar ook gewoon lekker in de duinen picknicken en een handdoekje neerleggen.quote:Op woensdag 10 december 2025 00:43 schreef Tengano het volgende:
Naaktstrand is idd een stuk verder weg; meer bij 's Gravezande.
Maar ik geloof niet dat dat lichaam daar al jaren heeft gelegen zoals in de OP staat. In de zomer komen daar toch wel mensen en zoiets moet je ruiken. Plus dat daar ongetwijfeld wel eens loslopende honden lopen, wat daar overigens volgens mij niet mag.
Ja in de duinen lig je daar wel lekker in zo'n kommetje. En vooral in het voorjaar als het nog wat fris is; lekker uit de wint.quote:Op woensdag 10 december 2025 00:51 schreef Starhopper het volgende:
Nouja, wat mensen. Je ziet ze daar ook gewoon lekker in de duinen picknicken en een handdoekje neerleggen.
Ja dit. Of het officeel wel of niet toegestaan is weet ik niet maar komt best wat volk iigquote:Op woensdag 10 december 2025 00:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja in de duinen lig je daar wel lekker in zo'n kommetje. En vooral in het voorjaar als het nog wat fris is; lekker uit de wint.
Bij de Hoek is dat niet ok volgens mij. Achter het naaktstrand kon het vroeger wel, maar volgens mij mag je daar niet meer komen. Maar ben er al een tijd niet meer geweest. Weten anderen hier vast wel. Daarnaast maak je daar onaangename dingen mee in die duinen achter dat naaktstrand; geen behoefte aan eerlijk gezegdquote:Op woensdag 10 december 2025 00:55 schreef Starhopper het volgende:
Ja dit. Of het officeel wel of niet toegestaan is weet ik niet maar komt best wat volk iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef je graag gelijk, ik ben niet stellig in deze. Dus feliciteer je alvast met deze conclusie.quote:Op woensdag 10 december 2025 00:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ken het beter dan jij denkt. Als het bij het naaktstrand was, dan had de politie wel geparkeerd bij de surfschool, denk je niet
Edit. Ik heb even kaartje voor je gemaakt ter verduidelijking. Handig voor mensen zoals jij die het gebied niet kennen. De politie staat dus bij de rode stip. Als het bij het naakstrand was zouden ze wel bij de gele stip gaan staan. Of nog noordelijker bij de strandafgang van 's Gravenzande.
[ afbeelding ]
Ik zie het ja, Miss Speculatiequote:Op woensdag 10 december 2025 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geef je graag gelijk, ik ben niet stellig in deze. Dus feliciteer je alvast met deze conclusie.
Mijn gedachten zijn bij degene die iemand missen en nu een beetje hoop hebben, en bij de mensen die de resten gevonden hebben.
quote:Op woensdag 10 december 2025 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar het zal wel weer een smerige afrekening zijn, tussen culturen die niet de onze zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |