Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:25 schreef tesssssssss het volgende:
Ik dacht echt dat dit over condooms ging toen ik de titel las.
Maar ik begrijp je frustratie.
Nee met die spaanse boys droog jij niet uit hey... vergeleken met die kalende Nederlandse bier drinkende kut roepende tokkies. Snap je wel meid !!!! Had ik ook gedaan als ik een kut had!!!!quote:
Sow hallo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee met die spaanse boys droog jij niet uit hey... vergeleken met die kalende Nederlandse bier drinkende kut roepende tokkies. Snap je wel meid !!!! Had ik ook gedaan als ik een kut had!!!!
Ben jij haar spaanse boy?quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Sow hallo.
Ze is een Belg trouwens. Die drinken geen bier!
Dat hebben ze gedaan. En ze hebben een testprogramma aangezet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nieuwe gekocht, en die komen ze niet eens even aansluiten?
Of heb je hem zelf meegenomen?
Ja goed he?quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:25 schreef tesssssssss het volgende:
Ik dacht echt dat dit over condooms ging toen ik de titel las.
Ik zou niet naar Spanje gaan voor de mannen. Geef mij maar een Belg of Nederlanderquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee met die spaanse boys droog jij niet uit hey... vergeleken met die kalende Nederlandse bier drinkende kut roepende tokkies. Snap je wel meid !!!! Had ik ook gedaan als ik een kut had!!!!
Wij hebben de beste bieren ter wereld joh!quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Sow hallo.
Wij hebben de beste bieren ter wereld joh!quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Sow hallo.
Nee hoor. Jullie mogen jullie asielzoekers niet eens naar hier sturen want niet veiligquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee ? Belgen drinken geen bier? Sharia al zover daaro?
Mooie prutsers danquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan. En ze hebben een testprogramma aangezet.
Maar ik neem aan niet naar die kraan gekeken![]()
Ik zag het ook pas na dat programma dat daar een plas lag..
Heb m terug uit elkaar gedraaid, dat raar ding uit elkaar gedraaid. Terug aangesloten: nog veel groter lek.
Dan dat ringetje extra aangedrukt, terug het kleine originele lek.
Weet ikquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij hebben de beste bieren ter wereld joh!
Het was wel nat met dat kapotte rubbertjequote:Op dinsdag 9 december 2025 19:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
En ik maar denken dat het over neuken ging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |