En dat terwijl Wout inmiddels een B merk isquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:26 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Met 80 euro prijst WOUT zichzelf meteen uit de markt.
Ter vergelijking, in de R.EV shop koopt u al een hoodie voor 69,99.
quote:De discussie escaleerde volledig door de inbreng van BIJ1. Commissielid Dorien Ballout-Siemons zag in de maatregel een vorm van etnisch profileren. Ze stelde dat 'fatbikes' een eufemisme zijn voor jongeren van kleur en dat in de onderbouwing van het plan ook vaag wordt gesproken over 'onnodig rondhangen'.
Het kookpunt werd bereikt toen Ballout-Siemons de ultieme vergelijking trok: 'En de gedachte dat er straks een bordje bij het Vondelpark hangt met 'Verboden voor fatbikes', geeft bij mij associaties met een heel erg duistere pagina uit ons verleden.' Daarmee hintte ze op de Jodenvervolging in de Tweede Wereldoorlog.
https://www.nu.nl/darts/6(...)-wereldkampioen.htmlquote:"Op het ingooibord ben ik vijf keer wereldkampioen, misschien wel tien keer. Maar in de wedstrijd komt het er niet uit. Waarom niet? Vraag het maar, ik weet het niet. Natuurlijk doet dit pijn. Je moet jezelf toch gaan afvragen hoe nu verder. Zo elke week pijn lijden wil je ook niet."
Ach Rubenquote:De rechter apprecieerde dat Van Gucht deze keer wel naar de rechtbank was gekomen. De vorige keer was dat niet het geval. Hij hield ook rekening met de eerdere straf in Dendermonde voor de presentator. Hij kreeg daar al 9 maanden rijverbod, "een bijzonder zware straf", vond de politierechter in Gent.
Ach Rubenquote:VRT-presentator Ruben Van Gucht is door de politierechter in Gent veroordeeld tot 21 dagen rijverbod en 1.600 euro boete voor rijden onder invloed. Hij was deze keer wel aanwezig op de zitting.
quote:Morgen moet Van Gucht opnieuw voor de politierechter verschijnen, in Vilvoorde deze keer. Hij werd daar op 15 december betrapt op rijden tijdens zijn rijverbod. Hij riskeert nogmaals een rijverbod en een boete. Dat zou dan de zesde keer in totaal zijn dat hij door een politierechter wordt veroordeeld.
Dit kan ook echt nietquote:Op donderdag 18 december 2025 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Ruben
[..]
Ach Ruben
[..]
Ach Ruben
[..]
Hij is geen alcoholist, hij is een standaarddrinkerquote:Op donderdag 18 december 2025 11:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uit zijn bloedanalyse bleek ‘sociaal drinkgedrag’, dus riskeerde hij ook niet meer rijongeschikt verklaard te worden. “Heeft u een drankprobleem?”, vroeg de rechter toch nog eens na. “Nee, zeker niet”, antwoordde Ruben.
Wat is de Vlaamse vertaling van 'sociaal drinkgedrag'?
Voor de 6e keer bij de rechter. Belachelijk.
Ik drink niet. Ik zuip. Ik begin 's ochtends wanneer ik wakker word met een jenever. U kunt zich niet voorstellen dat ik een halve liter jenever drink en niet omval? Ik ben ambassadeur van een jenevergenootschap en weet heus wat ik doe. Om te beginnen zet hij een groot glas bier, een grappa en een cognac voor zijn neus, in een chique chateau nabij Maastricht. "Ik was in 1999 in Verona voor het WK. Komen we een café binnen waar de restaurateur uit Sardinie blijkt te komen. Die wilde met mij een competitie beginnen wie het meeste grappa kon drinken. Na een uur werd hij weggedragen door twee koks. 'Campeone!', riep ik. Ach, laten we niet overdrijven, ik kan redelijk wat op. Mijn nieren zijn zo gespierd gebleven sinds de tijd dat ik fietste. Maar toen dronk ik al whiskey. Dertig jaar zuipen en ik mankeer niets. Als ik wil, loop ik de marathon. Op het moment dat ik niet meer van een grappa of een cognac kan genieten, moet ik me afvragen: heeft het leven dan nog zin? Alcohol wordt pas een probleem als je er niet meer de baas over bent. Ik weet wat ik doe. Genoeg is genoeg. En mijn lichaam zegt nooit: genoeg.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is geen alcoholist, hij is een standaarddrinker
Is dit uit een column van @tong80 ?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik drink niet. Ik zuip. Ik begin 's ochtends wanneer ik wakker word met een jenever. U kunt zich niet voorstellen dat ik een halve liter jenever drink en niet omval? Ik ben ambassadeur van een jenevergenootschap en weet heus wat ik doe. Om te beginnen zet hij een groot glas bier, een grappa en een cognac voor zijn neus, in een chique chateau nabij Maastricht. "Ik was in 1999 in Verona voor het WK. Komen we een café binnen waar de restaurateur uit Sardinie blijkt te komen. Die wilde met mij een competitie beginnen wie het meeste grappa kon drinken. Na een uur werd hij weggedragen door twee koks. 'Campeone!', riep ik. Ach, laten we niet overdrijven, ik kan redelijk wat op. Mijn nieren zijn zo gespierd gebleven sinds de tijd dat ik fietste. Maar toen dronk ik al whiskey. Dertig jaar zuipen en ik mankeer niets. Als ik wil, loop ik de marathon. Op het moment dat ik niet meer van een grappa of een cognac kan genieten, moet ik me afvragen: heeft het leven dan nog zin? Alcohol wordt pas een probleem als je er niet meer de baas over bent. Ik weet wat ik doe. Genoeg is genoeg. En mijn lichaam zegt nooit: genoeg.
Dat kan toch eigenlijk niet anders dan tot een hele lange rijontzegging leiden. En een tripje naar de Belgische evenknie van het cbr.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uit zijn bloedanalyse bleek ‘sociaal drinkgedrag’, dus riskeerde hij ook niet meer rijongeschikt verklaard te worden. “Heeft u een drankprobleem?”, vroeg de rechter toch nog eens na. “Nee, zeker niet”, antwoordde Ruben.
Die heb ik trouwens al een poos niet meer gezien. Heeft hij een ban of heeft de kanker alsnog gezegevierd?quote:Op donderdag 18 december 2025 12:06 schreef mitt het volgende:
[..]
Is dit uit een column van @:tong80 ?
Die 9 maanden zijn dus ingetrokken als ik het goed begrijp? 21 dagen is een flutstraf.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:12 schreef Faraday01 het volgende:
Er is al uitspraak, 21 dagenen 1600 euro
https://www.hln.be/gent/h(...)oed-op-e17~afa463be/
En morgen weer voor de rechter in Vilvoorde
Nee volgens mij niet. Deze 21 dagen is een slappe straf omdat de rechter de 9 maanden nogal zwaar vond. En morgen komt er nog een andere uitspraak voor een ander incident.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die 9 maanden zijn dus ingetrokken als ik het goed begrijp? 21 dagen is een flutstraf.
Zo lees ik het niet, omdat hij de 9 maanden ontzegging al gehad heeft houden ze het nu bij 21 dagen. Morgen in Vilvoorde is een andere zaak, rijden zonder geldig rijbewijs. Dat kan nog wel eens een forsere straf opleveren dan.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die 9 maanden zijn dus ingetrokken als ik het goed begrijp? 21 dagen is een flutstraf.
Ah, dan blijft het vreemd dat hij gewoon door kan rijden. Ook vreemd dat ze die verschillende zaken niet combineren.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet, omdat hij de 9 maanden ontzegging al gehad heeft houden ze het nu bij 21 dagen. Morgen in Vilvoorde is een andere zaak, rijden zonder geldig rijbewijs. Dat kan nog wel eens een forsere straf opleveren dan.
Vilvoorde is onderdeel van het veel besproken district Brussel, Halle, Vilvoorde dus dat valt waarschijnlijk niet onder het Vlaams gerecht.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dan blijft het vreemd dat hij gewoon door kan rijden. Ook vreemd dat ze die verschillende zaken niet combineren.
12 pintjes voordat je instapt, het is wel TRADITIE en daar moeten ZE met hun poten vanaf blijven!!1!!quote:Op donderdag 18 december 2025 11:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |