abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219464684
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Kunstenaars denken heel anders.
Kies een andere poel
Ik date nu vooral wetenschappers en ambtenaren.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 13:48:38 #252
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219464685
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:46 schreef Ansa het volgende:

[..]
Mbo-logica. 🤭
'Het ligt aan de hele wereld maar niet aan mij' lijkt me eerder Mbo-logica.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219464691
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
'Het ligt aan de hele wereld maar niet aan mij' lijkt me eerder Mbo-logica.
Ok mbo'er.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 13:50:14 #254
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219464694
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:49 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ok mbo'er.
Probeer het nog eens, single.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219464739
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:49 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee, dat zijn jankkwenen. Ik heb daar een topic over. Echte mannen hebben wel emoties maar verdringen die als de plicht roept.
Trololol
pi_219464785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:45 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik deed alles voor hem, toonde oprechte interesse, ging met hem mee naar therapie. De enige keer dat we ruzie hadden was als hij bij zijn ex sliep.
Bij je ex slapen is echt een red-flag. Maar wat gebeurt er als je alles voor hem doet? Hij wordt lui. Laat hem ook dingen doen. Pleasen houd je niet vol. Jezelf wegcijferen kost je bakken met energie waardoor je uiteindelijk in een depressie raakt. Jij hebt zelf ook behoeften en verwachtingen. Respecteer jezelf. Wat heb jij nodig in een relatie? Jij bent verantwoordelijk voor jouw eigen geluk.
Zijn jouw verwachtingen ook bij hem bekend en doet hij daar iets mee? Of neemt hij gretig alle ruimte die jij hem geeft en krijg je er niets voor terug?
pi_219464849
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:01 schreef Stokker het volgende:

[..]
Bij je ex slapen is echt een red-flag. Maar wat gebeurt er als je alles voor hem doet? Hij wordt lui. Laat hem ook dingen doen. Pleasen houd je niet vol. Jezelf wegcijferen kost je bakken met energie waardoor je uiteindelijk in een depressie raakt. Jij hebt zelf ook behoeften en verwachtingen. Respecteer jezelf. Wat heb jij nodig in een relatie? Jij bent verantwoordelijk voor jouw eigen geluk.
Zijn jouw verwachtingen ook bij hem bekend en doet hij daar iets mee? Of neemt hij gretig alle ruimte die jij hem geeft en krijg je er niets voor terug?
Het punt is dat ik bij hem introk, de borg had betaald en hij mij alsnog niet op het contract had gezet. Daardoor kon hij dingen blijven doen die niet acceptabel waren.
pi_219464898
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:08 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het punt is dat ik bij hem introk, de borg had betaald en hij mij alsnog niet op het contract had gezet. Daardoor kon hij dingen blijven doen die niet acceptabel waren.
En toch accepteerde je het. Blijkbaar was pas met vreemdgaan jouw grens bereikt. Wacht niet af tot hij vreemd gaat. Als dingen niet acceptabel zijn dan kan je dat als eerste bespreken. Wordt het niet beter dan mag je gerust een ultimatum stellen. Liefde maakt blind, maar probeer op die red-flags te letten. Jij geeft veel, dat is een mooie eigenschap, maar let op de balans. Je mag ook ontvangen.
pi_219465002
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:43 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je eigen eer en hersens lijkt me?
Ah. Het is dus een denkbeeld wat jij jezelf (en schijnbaar iedereen om je heen) dus oplegt. Helder :)
pi_219465005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:15 schreef Stokker het volgende:

[..]
En toch accepteerde je het. Blijkbaar was pas met vreemdgaan jouw grens bereikt. Wacht niet af tot hij vreemd gaat. Als dingen niet acceptabel zijn dan kan je dat als eerste bespreken. Wordt het niet beter dan mag je gerust een ultimatum stellen. Liefde maakt blind, maar probeer op die red-flags te letten. Jij geeft veel, dat is een mooie eigenschap, maar let op de balans. Je mag ook ontvangen.
Pas toen hij seks weigerde besefte ik dat hij haar neukte. Hiervoor zei hij steeds dat hij bleef slapen voor het kind. Ik kon ook geen woning vinden zo snel em moest terug naar mijn ouders voor een half jaar
pi_219465056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:01 schreef Stokker het volgende:
Maar wat gebeurt er als je alles voor hem doet? Hij wordt lui. Laat hem ook dingen doen. Pleasen houd je niet vol. Jezelf wegcijferen kost je bakken met energie waardoor je uiteindelijk in een depressie raakt. Jij hebt zelf ook behoeften en verwachtingen.
Is dat zo?
Natuurlijk moeten dingen 2 kanten opgaan, spreekt voor zich. Maar verder totaal niet eens.

Ik cijfer mijzelf ook weg voor mijn vrouw. En dat geeft mij voldoening en plezier. Ik zie haar graag genieten en blij worden van iets wat ik kan doen.
Sure, het kost energie. Echter dat is iets wat je dolgraag voor je partner doet en dat geeft plezier terug.
pi_219465093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:38 schreef Ansa het volgende:

[..]
Pas toen hij seks weigerde besefte ik dat hij haar neukte. Hiervoor zei hij steeds dat hij bleef slapen voor het kind. Ik kon ook geen woning vinden zo snel em moest terug naar mijn ouders voor een half jaar
Je bent beschadigd door al die relaties. Jouw angst dat hij vreemdgaat onderdruk je met seks omdat het je bevestiging geeft dat hij je nog wel wil.
Voor je volgende relatie: wacht met seks. Geef je grenzen aan. Als er sprake is van echte liefde, dan is dat geen probleem. De narcisten herken je inmiddels. In het begin rozengeur en maneschijn en word je helemaal ingepakt, maar er zal steeds meer een claim op je worden gelegd en uiteindelijk houd je geen leven meer over. Dan heeft hij je leeggezogen en gaat hij naar het volgende slachtoffer.
Je volgende relatie kan je beter in meer sociale kringen zoeken ipv op goedkope datingsites. Heb je nog vrienden dan vind je er misschien wel eentje op een verjaardagsfeestje. Misschien doe je aan sport en is er op de sportclub iemand, of andere verenigingen.
pi_219465176
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Is dat zo?
Natuurlijk moeten dingen 2 kanten opgaan, spreekt voor zich. Maar verder totaal niet eens.

Ik cijfer mijzelf ook weg voor mijn vrouw. En dat geeft mij voldoening en plezier. Ik zie haar graag genieten en blij worden van iets wat ik kan doen.
Sure, het kost energie. Echter dat is iets wat je dolgraag voor je partner doet en dat geeft plezier terug.
Misschien mis ik iets in wat je schrijft, maar er zit wel een nuanceverschil in iets voor je vrouw doen en jezelf wegcijferen. Doe je dan alles in huis? Stofzuigen, eten koken, tafel dekken, de was, strijken, opvouwen, de financiën, bedden opmaken, wc's schoonmaken, op de kinderen passen, luiers verschonen, speelgoed opruimen, kozijnen schilderen, ramen wassen, gras maaien, onkruid wieden, straat vegen, vuilnis buiten zetten, planten water geven, vaatwasser in en uitruimen, en daarnaast een baan.. alleen maar zodat zij kan genieten en leuke dingen doen en jouw verdiende centen kan uitgeven?
Het probleem met narcisme is dat je niets terug krijgt.
pi_219465225
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:08 schreef Stokker het volgende:

[..]
Misschien mis ik iets in wat je schrijft, maar er zit wel een nuanceverschil in iets voor je vrouw doen en jezelf wegcijferen. Doe je dan alles in huis? Stofzuigen, eten koken, tafel dekken, de was, strijken, opvouwen, de financiën, bedden opmaken, wc's schoonmaken, op de kinderen passen, luiers verschonen, speelgoed opruimen, kozijnen schilderen, ramen wassen, gras maaien, onkruid wieden, straat vegen, vuilnis buiten zetten, planten water geven, vaatwasser in en uitruimen, en daarnaast een baan.. alleen maar zodat zij kan genieten en leuke dingen doen en jouw verdiende centen kan uitgeven?
Het probleem met narcisme is dat je niets terug krijgt.
Zit er een nuanceverschil in?
Jezelf wegcijferen is wat je doet als je wat doet voor je vrouw (/partner).

En nee dat houdt niet direct in dat je letterlijk ALLES doet voor de ander.
Ik neem graag wat van mijn tijd en energie om voor haar te doen, ook als dat ten koste gaat van iets wat ik graag doe.

Als ik vrij ben (en thuis) dan doe ik met alle plezier de was, schoonmaken en noem het maar.
Puur om haar te helpen en steunen.

En nee dat houdt ook niet in dat ik ALLES doe en dat alleen.
pi_219465245
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:55 schreef Stokker het volgende:

[..]
Je bent beschadigd door al die relaties. Jouw angst dat hij vreemdgaat onderdruk je met seks omdat het je bevestiging geeft dat hij je nog wel wil.
Voor je volgende relatie: wacht met seks. Geef je grenzen aan. Als er sprake is van echte liefde, dan is dat geen probleem. De narcisten herken je inmiddels. In het begin rozengeur en maneschijn en word je helemaal ingepakt, maar er zal steeds meer een claim op je worden gelegd en uiteindelijk houd je geen leven meer over. Dan heeft hij je leeggezogen en gaat hij naar het volgende slachtoffer.
Je volgende relatie kan je beter in meer sociale kringen zoeken ipv op goedkope datingsites. Heb je nog vrienden dan vind je er misschien wel eentje op een verjaardagsfeestje. Misschien doe je aan sport en is er op de sportclub iemand, of andere verenigingen.
De mannen in de kringen van mijn vriendinnen zijn Volidioten. Verenigingen op je 36e? Waar haal jij de tijd en energie vandaan met 40+ uur werk? Ik ben al blij als ik 1x per week kan sporten en uit eten ga.
pi_219465263
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:21 schreef Ansa het volgende:

[..]
De mannen in de kringen van mijn vriendinnen zijn Volidioten. Verenigingen op je 36e? Waar haal jij de tijd en energie vandaan met 40+ uur werk? Ik ben al blij als ik 1x per week kan sporten en uit eten ga.
Zwaar leven
  donderdag 11 december 2025 @ 15:25:52 #267
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219465277
Eens. En dan gaan we echtscheidingen en abortus ook verbieden.
pi_219465281
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:25 schreef Twiitch het volgende:
Eens. Maar dan gaan we echtscheidingen en abortus ook verbieden.
Ook eens met dat.
pi_219465312
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:25 schreef Twiitch het volgende:
Eens. En dan gaan we echtscheidingen en abortus ook verbieden.
Zodat mannen een vrouw kunnen gijzelen? Optyfen pikvolk
pi_219465326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:55 schreef Stokker het volgende:

[..]
Klopt. Ik heb uiteindelijk PTSS gehad en veel therapie hierom.
  donderdag 11 december 2025 @ 15:36:16 #271
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219465372
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:32 schreef Ansa het volgende:

[..]
Zodat mannen een vrouw kunnen gijzelen? Optyfen pikvolk
rustig aan hé meisje ik ben de baas hier
pi_219465380
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:21 schreef Ansa het volgende:

[..]
Klinkt alsof je het erg druk hebt en weinig tijd hebt voor ontspanning. Waar heb je het dan zo druk mee dat je maar 1x in de week kan sporten en uit eten gaan? Even met de franse slag je huisje schoon is ook niet erg. Stel je jezelf te hoge eisen? Ik snap ook wel dat je niet zomaar even jouw levensstijl aanpast. Maar zet het gewoon eens op papier. Hoe ziet jouw week eruit, wat is nodig en moet echt gebeuren, wat kan wachten, wat is niet echt nodig. Ik denk dat je het wel wat slimmer kan inplannen zodat je tijd over gaat houden voor leuke sociale dingen.
pi_219465396
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:33 schreef Ansa het volgende:
Klopt. Ik heb uiteindelijk PTSS gehad en veel therapie hierom.
Volgens mij heb je ook nooit echte liefde gehad, in ieder geval niet in je relaties. Je zou misschien eerst eens moeten ervaren wat echte liefde is. Je zou een kat in huis kunnen nemen om te ervaren wat liefde is. Van een kat kun je een heleboel liefde krijgen.
pi_219465406
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Volgens mij heb je ook nooit echte liefde gehad, in ieder geval niet in je relaties. Je zou misschien eerst eens moeten ervaren wat echte liefde is. Je zou een kat in huis kunnen nemen om te ervaren wat liefde is. Van een kat kun je een heleboel liefde krijgen.
De weg van gek alleenstaand kattenvrouwtje is reeds ingeslagen lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219465429
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:37 schreef Stokker het volgende:

[..]
Klinkt alsof je het erg druk hebt en weinig tijd hebt voor ontspanning. Waar heb je het dan zo druk mee dat je maar 1x in de week kan sporten en uit eten gaan? Even met de franse slag je huisje schoon is ook niet erg. Stel je jezelf te hoge eisen? Ik snap ook wel dat je niet zomaar even jouw levensstijl aanpast. Maar zet het gewoon eens op papier. Hoe ziet jouw week eruit, wat is nodig en moet echt gebeuren, wat kan wachten, wat is niet echt nodig. Ik denk dat je het wel wat slimmer kan inplannen zodat je tijd over gaat houden voor leuke sociale dingen.
Werk. Geen 9 tot 5. Nu toevallig vrij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')