abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219464497
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Maareh... Als jij dan op artistieke en intellectuele beta's valt en daar zulke slechte ervaringen mee hebt, waarin verschillen die dan van seksistische, laagopgeleide en seksistische behaarde sportschooltypes als het er dan toch op aankomt? 🤔
Ik val niet op betas. Ik val op intellectuelen, kunstenaars etc. Die zijn narcistisch. Sjonnies zijn vooral dom, lelijk en seksistisch.
pi_219464501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:56 schreef Solispolar het volgende:

[..]
'Als de plicht roept'. We leven godverdomme niet meer in het vikingtijdperk in Noorwegen. Doe nou niet net alsof jouw man niet gewoon een zaaddodende 8-5 baan heeft als accountant bij een middelgroot bedrijf :') Bitch please.
Je bent verplicht een moreel mens en beschermer te zijn.
pi_219464509
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Wat dus enorm duidelijk maakt dat de dingen die je noemt NIET de redenen waren dat hij vreemd ging. Vreemdgaan is nooit een oorzaak, maar altijd een symptoom van een relatie die niet goed functioneert.

Jij wil heel hard roepen dat je zo geweldig was, nou, in zijn ogen dus niet. Deal with it.
Maar hij ging in elke relatie vreemd, dus dan is hij de gemeenschappelijke factor.
pi_219464518
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, en állemaal denken ze 'nou, die Ansa, die moeten we niet hebben voor de long term'. Allemaal individuen die allemaal afzonderlijk dezelfde mening hebben over jou.

Maar jij wil blijven volhouden dat het niet aan jou ligt. Is prima. Die succesvolle relatie gaat in ieder geval niet komen op deze manier.
Eh, nee, ik vraag hoe ze in het algemeen daten en hoe ze monogamie zien.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 13:22:46 #230
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219464519
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:21 schreef Ansa het volgende:

[..]
Maar hij ging in elke relatie vreemd, dus dan is hij de gemeenschappelijke factor.
Hij ging in elke relatie vreemd, en toen dacht jij 'dit is wel een goeie vent, hier moet ik een relatie mee beginnen'.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 13:24:12 #231
16180 crew  CoolGuy
pi_219464528
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:22 schreef Ansa het volgende:

[..]
Eh, nee, ik vraag hoe ze in het algemeen daten en hoe ze monogamie zien.
En blijkbaar ben jij het niet waard om alle andere dates en vrouwen aan de kant te schuiven. Ze maken je mee en denken dan 'nope, dit is d'r niet'. En dat denkt schijnbaar elke vent, elke keer bij jou.
pi_219464559
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:03 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat was op vakantie en tijdens de lockdown. Voor mij is seks iets wat je dient te doen, net als stofzuigen of je belasting. Doe je het niet dan verdwijnt hij.
Jij hoeft nooit meer iets over anderen en hun mbo-opmerkingen te noemen. Dat niveau tik jij niet eens aan.
pi_219464560
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:20 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je bent verplicht
Volgens wie of wat dan precies?
pi_219464592
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:20 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je bent verplicht een moreel mens en beschermer te zijn.
Je bent helemaal niets verplicht
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219464604
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is een nogal vijandig narratief dat je schetst. Alsof alle mannen barbaren zijn die je moet vermijden als de pest. Geen wonder dat veel vrouwen binnen de relatie niet meer van seks kunnen genieten en de mannen vervolgens vreemd gaan.
Of zij zelf want dat je geen zin meer in je partner hebt wil niet zeggen dat je geen seksuele gevoelens meer hebt in bredere zin en voor andere mannen of vrouwen. Seks en intimiteit binnen een monogame relatie is een gemeenschappelijke verantwoordelijkheid. En vrouwen zijn met hun hele hormonale huishouding en emotionele sensoren van nature een stuk complexer aangelegd dan mannen dus die zouden daar een meer leidende rol in moeten aannemen.
Het is niet vijandig bedoeld alleszins.

Als je als vrouw geen inkomen hebt dan ben je afhankelijk van je man, mocht deze een eikel met losse handjes worden, dan zit je tenminste niet vast zoals het vroeger wel was.
En niet laten doen telt eigenlijk voor beide genders. Je bent geen slaafje van je man en de man is geen ezel voor de vrouw.
pi_219464619
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Hij ging in elke relatie vreemd, en toen dacht jij 'dit is wel een goeie vent, hier moet ik een relatie mee beginnen'.
Ik kwam daar achteraf pas achter toen zij ex naar mij toe kwam.
pi_219464626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:19 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik val niet op betas. Ik val op intellectuelen, kunstenaars etc. Die zijn narcistisch. Sjonnies zijn vooral dom, lelijk en seksistisch.
Kunstenaars zijn vrije zielen met een vrij moraal.
Jij bent bekrompen, zeer star en doet dingen berekend, niet vanuit een passie.
Natuurlijk gaat dit niets worden.
Die 130kg hoarder zal wel heel leuk, vrijdenkend en passioneel zijn geweest.
pi_219464627
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je bent helemaal niets verplicht
Bildung is het hoogste goed. Alleen Tokkies vinden dat iedereen zich moet schikken.
pi_219464634
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Jij hoeft nooit meer iets over anderen en hun mbo-opmerkingen te noemen. Dat niveau tik jij niet eens aan.
Nee hoor. Ik hoor het dagelijks. Mannen die scheiden van ernstig zieke vrouwen omdat er geen seks is.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 13:43:11 #240
16180 crew  CoolGuy
pi_219464636
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:42 schreef Ansa het volgende:

[..]
Bildung is het hoogste goed. Alleen Tokkies vinden dat iedereen zich moet schikken.
En jij wil dat die mannen zich moeten schikken naar wat jij wil. Dat maakt jou dan een....?
pi_219464639
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Volgens wie of wat dan precies?
Je eigen eer en hersens lijkt me?
pi_219464642
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:01 schreef Ansa het volgende:

[..]
Om hem vast te houden. En hij ging vreemd met een hoarder van 130 kg. Dus ik weet echt niet meer wat mannen willen. Ik geef bakken geld uit aan beauty, kook de sterren van de hemel en máák zin. Mijn exen zijn allemaal getrouwd met lager opgeleide vrouwen, hbo'ers, vaak make up loze grijze muizen met de dress sense van een lesbienne van 60.
Je reflectie is correct. Je lijkt inderdaad niet te weten wat mannen willen. Alles wat je doet maakt ze blijkbaar niet gelukkig. Wat jij moet doen is vooral jezelf blijven en je niet proberen aan te passen aan wat jij denkt dat de ander wil. Want 9 van de 10 keer heb je het mis. Wat jij doet is wat je zelf graag zou willen dat de ander ook voor jou doet. Maar zo werkt het niet. Praat erover. Ga in gesprek over elkaars verwachtingen en behoeften. Zoek verbinding met je partner, en dan bedoel ik niet fysiek. Misschien is die make-up loze grijze muis minder met de buitenkant bezig en meer met waar het in een relatie echt om gaat.
pi_219464645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
En jij wil dat die mannen zich moeten schikken naar wat jij wil. Dat maakt jou dan een....?
Monogamie, respect en effort vind ik niet " schikken naar mij".
pi_219464651
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:43 schreef Stokker het volgende:

[..]
Je reflectie is correct. Je lijkt inderdaad niet te weten wat mannen willen. Alles wat je doet maakt ze blijkbaar niet gelukkig. Wat jij moet doen is vooral jezelf blijven en je niet proberen aan te passen aan wat jij denkt dat de ander wil. Want 9 van de 10 keer heb je het mis. Wat jij doet is wat je zelf graag zou willen dat de ander ook voor jou doet. Maar zo werkt het niet. Praat erover. Ga in gesprek over elkaars verwachtingen en behoeften. Zoek verbinding met je partner, en dan bedoel ik niet fysiek. Misschien is die make-up loze grijze muis minder met de buitenkant bezig en meer met waar het in een relatie echt om gaat.
Ik deed alles voor hem, toonde oprechte interesse, ging met hem mee naar therapie. De enige keer dat we ruzie hadden was als hij bij zijn ex sliep.
pi_219464652
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:58 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik genoot van de bevestiging
Je bent dus een zeer onzekere persoon die dingen doet om een man asap aan je te binden (zo te lezen nog met tegenzin ook als je het vergelijkt met huishoudelijke taken--> zeester?). En zoals al voor de eerste kus monogamie te eisen.

Nope... Dit gaat het m niet worden.

Een man kijkt daar doorheen.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 13:45:29 #246
16180 crew  CoolGuy
pi_219464656
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:43 schreef Ansa het volgende:

[..]
Monogamie, respect en effort vind ik niet " schikken naar mij".
Jawel, want JIJ wil dat zij monogaam zijn naar jou, respect hebben voor jou en effort doen voor jou. Dat is wat jij wil, en zij hebben dat te doen. Dat ís 'schikken naar jou'.

Je bent het blijkbaar niet waard. Dat is de realiteit volgens je eigen verhalen hier. Dus dan zou ik vooral gaan zoeken naar wat het is dat jou dat niet waard maakt.

Je kunt ook al die tijd verdoen aan wild om je heen slaan e....oh, wacht.
pi_219464659
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Kunstenaars zijn vrije zielen met een vrij moraal.
Jij bent bekrompen, zeer star en doet dingen berekend, niet vanuit een passie.
Natuurlijk gaat dit niets worden.
Die 130kg hoarder zal wel heel leuk, vrijdenkend en passioneel zijn geweest.
Moraal=/=vrij. Contradictio in terminis. Alleen een pick me laat zich gebruiken
pi_219464665
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jawel, want JIJ wil dat zij monogaam zijn naar jou, respect hebben voor jou en effort doen voor jou. Dat is wat jij wil, en zij hebben dat te doen. Dat ís 'schikken naar jou'.

Je bent het blijkbaar niet waard. Dat is de realiteit volgens je eigen verhalen hier. Dus dan zou ik vooral gaan zoeken naar wat het is dat jou dat niet waard maakt.

Je kunt ook al die tijd verdoen aan wild om je heen slaan e....oh, wacht.
Mbo-logica. 🤭
pi_219464671
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:46 schreef Ansa het volgende:

[..]
Moraal=/=vrij. Contradictio in terminis. Alleen een pick me laat zich gebruiken
Kunstenaars denken heel anders.
Kies een andere poel
pi_219464678
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:46 schreef Ansa het volgende: