Ik zit hier in de lift ook gewoon op mijn mobiel… Maar maakt niet uit. Het zijn als het waar is jeugdzonden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Topictitel valt weg op mobiel.
Dit is voer voor jouw morele narcisme zie ik.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig.
Wel goed dat je blijft benoemen wat anderen wel of niet in andere topics gepost zouden hebben. Strijder!
Eens. Deed prins Harry niet ooit een hitlergroet of iets dergelijks toen hij een tiener was?quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zit hier in de lift ook gewoon op mijn mobiel… Maar maakt niet uit. Het zijn als het waar is jeugdzonden.
Ik heb als klein ettertje ook wel eens dingen gezegd die niet fraai zijn. Derhalve non nieuws wat mij betreft. Had hij zich nu schuldig gemaakt aan racisme of antisemitische uitspraken, dan had hij van mij van het toneel gevoerd mogen worden (mag alsnog, maar dat is aan de kiezer).
Feed me daddyquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit is voer voor jouw morele narcisme zie ik.
Gauw, bel de politie.quote:Een oud-leerling zei tegen The Guardian dat hij de blik waarmee Farage naar hem keek altijd zal onthouden, hij omschrijft het als een 'blik van haat die hij voor me had, blijkbaar alleen omdat ik bestond'.
Daarom zijn er veel users die als extreemrechts gezien worden maar eigenlijk gewoon rechts zijn.quote:
Dit jaquote:Op maandag 8 december 2025 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Jeetje, ik ben GESCHOKT. Wie had dat nou gedacht?! Extreemrechts én antisemitisch?
Als je jong bent, doe je domme dingen. En daar leer je van. De meesten in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens. Deed prins Harry niet ooit een hitlergroet of iets dergelijks toen hij een tiener was?
En kijk eens waar hij nu mee getrouwd is.
Neu neu dat boeit jou niet haha.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gossie![]()
!
Tuurlijk weet ik dat. Persoonlijk boeit het me ook totaal niet wat iemand tientallen jaren geleden wel of niet gezegd had heeft.
Blijkbaar wel?quote:Farage is een verschrikkelijke vent en je hoeft helemaal niet te graven om kritiek op die man te kunnen hebben.
Nou ja volg dat type users maar eens hier op FOK!quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:29 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Daarom zijn er veel users die als extreemrechts gezien worden maar eigenlijk gewoon rechts zijn.
Echt extreemrechts heeft net zo'n grote haat aan joden als Extreem links.
Maar ja het is natuurlijk lekker makkelijk om iemand met een andere mening weg te zetten als extreemrechts, want dan kun je ze als kwaadaardig beschouwen ipv een gewoon mens met een andere mening.
Dood wil zien?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou ja volg dat type users maar eens hier op FOK!
Dat is aardig extremistisch te noemen als je alles wat buitenlands is (moslims vooral dan) dood wil zien.
Maar ondertussen wel opkomen voor Israel.
Jeetje. Gaat'ie?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Neu neu dat boeit jou niet haha.
[..]
Blijkbaar wel?
Een nieuwsbericht(!) over Farage die als kind(!) zijnde vroeger(!) wat dingen heeft gezegd, en jij weet niet hoe snel (#3) jij je kans moet grijpen om ''ZIE JE WEL EXTREEMRECHTS ANTISEMITISCH'' te schreeuwen.
Zou hebben gezegd. Het is nou niet dat het een betrouwbare omroep is die het op basis van betrouwbare bronnen beweert.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:34 schreef SpaceOddity het volgende:
Een nieuwsbericht(!) over Farage die als kind(!) zijnde vroeger(!) wat dingen heeft gezegd, en jij weet niet hoe snel (#3) jij je kans moet grijpen om ''ZIE JE WEL EXTREEMRECHTS ANTISEMITISCH'' te schreeuwen.
Hij gaat prima en er ligt niets gevoelig bij mij.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jeetje. Gaat'ie?
Waarom ligt het bij jou zo gevoelig wanneer iemand iets vervelends zegt over rechtsextremisten?
Een schurft hekel hebben aan een religie zoals islam is heel wat anders dan alle aanhangers hiervan dood wensen.quote:
Dit is klinkklare onzin.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou ja volg dat type users maar eens hier op FOK!
Dat is aardig extremistisch te noemen als je alles wat buitenlands is (moslims vooral dan) dood wil zien.
Maar ondertussen wel opkomen voor Israel.
immigratie is nu ineens slecht?quote:
Deze heb ik gebookmarkt voor het geval ik weer eens een nexit boomer tegen komquote:
Het is ook wel hilarisch eigenlijk ware het niet zo triest en tenenkrommend: twee jaar lang het leven van Joden zuur maken en dan beginnen over antisemitische uitspraken van een politicus in diens jeugd, waar verder nul concreet bewijs voor is.quote:Op maandag 8 december 2025 21:35 schreef Hathor het volgende:
Dit werkt niet meer mensen, genoeg is genoeg.
Er zijn genoeg keren geweest waarbij die dood wel toegewenst is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:02 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Een schurft hekel hebben aan een religie zoals islam is heel wat anders dan alle aanhangers hiervan dood wensen.
Ik neem aan dat jij ook niet alle Joden doodwenst, toch? Toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |