quote:Op donderdag 11 december 2025 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel,
inmiddels geïnstalleerd. Even proberen rustig te worden. Kopje thee gezet, WiFi gevonden
Pak je rust Cotsquote:Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net even de verpleging onder het snot en de tranen gesmeerd
Mijn moeder wil kerst overslaan. Moet haar even de komende dagen uitleggen dat kerst goed voor me is
En ik voel me een faalhaas
En ik voel me fysiek niet lekker (hoofdpijn) en moe
Over tweeënhalf uur ga ik lekker slapen. Dadelijk ook lekker lezen denk ik... als dat lukt
Kerst is nog ver weg, nu niet aan denkenquote:Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net even de verpleging onder het snot en de tranen gesmeerd
Mijn moeder wil kerst overslaan. Moet haar even de komende dagen uitleggen dat kerst goed voor me is
En ik voel me een faalhaas
En ik voel me fysiek niet lekker (hoofdpijn) en moe
Over tweeënhalf uur ga ik lekker slapen. Dadelijk ook lekker lezen denk ik... als dat lukt
Met huilen is niks mis hequote:Op vrijdag 12 december 2025 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zat net even in de AT (activiteiten therapie), een soort bezigheidsgebeuren. Dat trok ik niet. En de radio en mensen die praten en dingen moeten doen...
Nu op mezelf bezig. Heb een haakwerkje bij me. Na de lunch vraag ik even een gesprek aan bij de verpleging.
Ik wil huilen...
Iemand aan de mouw trekken hèquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zo'n chaos in mijn hoofd. Kan geen gedachte aan elkaar rijgen, prikkels en drukte van schreeuwende stemmen en hoofdpijn
Net een half pammetje genomen. Over twee uur mijn avondmedicatie en dan lekker lang douchen en naar bed. Heb helemaal geen zin in douchen... Misschien doe ik dat morgenochtend. Alleen zou nu eigenlijk ook moeten
Mijn telefoon net weggelegd. Alleen even mijn laptop en thee. Lezen wil ook niet lukken. En haken ook niet
Zo irritant dit en iedereen zegt dan dat ik daarvoor hier ben, ja, maar dat maakt het niet minder stom
Krijg je ook nog andere medicatie dan pammetjes?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zo'n chaos in mijn hoofd. Kan geen gedachte aan elkaar rijgen, prikkels en drukte van schreeuwende stemmen en hoofdpijn
Net een half pammetje genomen. Over twee uur mijn avondmedicatie en dan lekker lang douchen en naar bed. Heb helemaal geen zin in douchen... Misschien doe ik dat morgenochtend. Alleen zou nu eigenlijk ook moeten
Mijn telefoon net weggelegd. Alleen even mijn laptop en thee. Lezen wil ook niet lukken. En haken ook niet
Zo irritant dit en iedereen zegt dan dat ik daarvoor hier ben, ja, maar dat maakt het niet minder stom
Ja was wel lekker en nu voel ik me ook beter over mezelfquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Douchen vind ik vaak wel prettig als ik me minder voel ook al heb ik er net zoals jij geen zin in
Doe ikquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand aan de mouw trekken hè
Als je er niet uit komt
Ja hoor, een hele rits. Die pammetjes zijn even voor nuquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Krijg je ook nog andere medicatie dan pammetjes?
Douchen helpt, blijkt maar weer.. Goede dag vandaag!quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was wel lekker en nu voel ik me ook beter over mezelf
Niet te hard hè, het is niet de bedoeling dat je iemand in z'n hempie zetquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:31 schreef Iceage het volgende:
https://i.postimg.cc/jdMvWYDV/il-600x600-5901209348-p094.avif
ik doe wat niet goedeven uitzoeken hoe plaatsen afbeelding nu werkt. kennelijk is er wat veranderd.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |