abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219465814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel,
inmiddels geïnstalleerd. Even proberen rustig te worden. Kopje thee gezet, WiFi gevonden
O+ O+ O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219467349
O+ heel goed nieuws!

Nu weer even gronden :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219467451
Net even de verpleging onder het snot en de tranen gesmeerd

Mijn moeder wil kerst overslaan. Moet haar even de komende dagen uitleggen dat kerst goed voor me is

En ik voel me een faalhaas

En ik voel me fysiek niet lekker (hoofdpijn) en moe

Over tweeënhalf uur ga ik lekker slapen. Dadelijk ook lekker lezen denk ik... als dat lukt
pi_219467503
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

Mijn moeder wil kerst overslaan. Moet haar even de komende dagen uitleggen dat kerst goed voor me is

Over tweeënhalf uur ga ik lekker slapen. Dadelijk ook lekker lezen denk ik... als dat lukt
Pak je rust Cots
Niet te ver voor uit gaan denken
Hoop dat je straks lekker kan slapen
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 december 2025 @ 20:20:03 #155
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219467612
Lezen lijkt me een prima idee. Lekker slapen ook. Maak je geen zorgen over kerst, dat duurt nog lang genoeg.
pi_219469287
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

Kerst is nog ver weg, nu niet aan denken :*

Lekker lezen en ontspannen :*
  donderdag 11 december 2025 @ 22:25:17 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219469297
Alvast lekker slapen gewenst. :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_219471120
Goedemorgen :O

Zat al vanaf 21.00 te knikkenbollen achter de laptop. Uiteindelijk om kwart over tien mijn meds gehaald en naar bed gegaan. Ik was ook direct weg

Vandaag een dag met gesprekken, het maken van een beter crisisplan, nog meer praten en bijkomen

Haakwerkje meegenomen, dus ik hoef me niet te vervelen. Al is me dat nu teveel gevraagd
pi_219471394
Je bent in goeie handen, mooi meis! ^O^

Geniet van je 'arrangementje' *O*

(en kom er sterker weer uit :B )
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219472784
Zat net even in de AT (activiteiten therapie), een soort bezigheidsgebeuren. Dat trok ik niet. En de radio en mensen die praten en dingen moeten doen...

Nu op mezelf bezig. Heb een haakwerkje bij me. Na de lunch vraag ik even een gesprek aan bij de verpleging.

Ik wil huilen...
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 12 december 2025 @ 12:02:58 #161
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219472945
Lekker huilen als je dat wil. En als je het niet denkt te trekken, bespreek het. Je zult vast niet de enige zijn voor wie het er te zwaar uitziet.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 december 2025 @ 12:06:14 #162
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219472971
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zat net even in de AT (activiteiten therapie), een soort bezigheidsgebeuren. Dat trok ik niet. En de radio en mensen die praten en dingen moeten doen...

Nu op mezelf bezig. Heb een haakwerkje bij me. Na de lunch vraag ik even een gesprek aan bij de verpleging.

Ik wil huilen...
Met huilen is niks mis he :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219473006
Over een uurtje ga ik lunchen en daarna vraag ik even een gesprekje aan
Even vertellen hoe ik me voel en dat ik niet snap wat ik denk en wat stemmen zijn en wat mijn gedachten zijn
pi_219477353
Het is zo'n chaos in mijn hoofd. Kan geen gedachte aan elkaar rijgen, prikkels en drukte van schreeuwende stemmen en hoofdpijn

Net een half pammetje genomen. Over twee uur mijn avondmedicatie en dan lekker lang douchen en naar bed. Heb helemaal geen zin in douchen... Misschien doe ik dat morgenochtend. Alleen zou nu eigenlijk ook moeten

Mijn telefoon net weggelegd. Alleen even mijn laptop en thee. Lezen wil ook niet lukken. En haken ook niet

Zo irritant dit en iedereen zegt dan dat ik daarvoor hier ben, ja, maar dat maakt het niet minder stom
pi_219477623
Douchen vind ik vaak wel prettig als ik me minder voel ook al heb ik er net zoals jij geen zin in
pi_219479443
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zo'n chaos in mijn hoofd. Kan geen gedachte aan elkaar rijgen, prikkels en drukte van schreeuwende stemmen en hoofdpijn

Net een half pammetje genomen. Over twee uur mijn avondmedicatie en dan lekker lang douchen en naar bed. Heb helemaal geen zin in douchen... Misschien doe ik dat morgenochtend. Alleen zou nu eigenlijk ook moeten

Mijn telefoon net weggelegd. Alleen even mijn laptop en thee. Lezen wil ook niet lukken. En haken ook niet

Zo irritant dit en iedereen zegt dan dat ik daarvoor hier ben, ja, maar dat maakt het niet minder stom
Iemand aan de mouw trekken hè
Als je er niet uit komt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219479515
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

Krijg je ook nog andere medicatie dan pammetjes?
pi_219480291
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Douchen vind ik vaak wel prettig als ik me minder voel ook al heb ik er net zoals jij geen zin in
Ja was wel lekker en nu voel ik me ook beter over mezelf

quote:
99s.gif Op zaterdag 13 december 2025 00:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
Iemand aan de mouw trekken hè
Als je er niet uit komt
Doe ik ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 00:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Krijg je ook nog andere medicatie dan pammetjes?
Ja hoor, een hele rits. Die pammetjes zijn even voor nu
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 13 december 2025 @ 09:31:47 #169
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219480334
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja was wel lekker en nu voel ik me ook beter over mezelf
Douchen helpt, blijkt maar weer.. Goede dag vandaag!
pi_219481411
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Doe ik ^O^
Niet te hard hè, het is niet de bedoeling dat je iemand in z'n hempie zet :D
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219481434
Net even lekker zitten praten. Kwam met een hele berg chaos die kant op en hij heeft de drukte heel subtiel uit mijn hoofd gepraat. Hele lieve vpk die me echt kent en die ook echt even de tijd voor me nam
Ik voel me gezien

Daarna kwam een een mede-patiënt naar me toe die kapster is en zei dat ik "zulk mooi haar" heb. Dat voelt ook wel fijn. Zelf vind ik mezelf absoluut niet mooi, dan is het wel leuk zoiets te horen

Om twee uur bezoek,tot die tijd even rusten. Ben best moe in mijn hoofd en overprikkeld van mezelf
pi_219481879
https://i.postimg.cc/jdMvWYDV/il-600x600-5901209348-p094.avif

ik doe wat niet goed o|O even uitzoeken hoe plaatsen afbeelding nu werkt. kennelijk is er wat veranderd.

[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 13-12-2025 13:38:54 (zo wel Ice lol ) ]
pi_219481931
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 13:31 schreef Iceage het volgende:
https://i.postimg.cc/jdMvWYDV/il-600x600-5901209348-p094.avif

ik doe wat niet goed o|O even uitzoeken hoe plaatsen afbeelding nu werkt. kennelijk is er wat veranderd.

[ afbeelding ]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219481938
@Dotteke en Greybones Dank U *O* :Y
pi_219481940
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 13:40 schreef Iceage het volgende:
Dotteke en Greybones Dank U *O* :Y
No problem :*
Een losse opmerking