vind het wel een prachtig R en P tegeltje eigenlijkquote:
Geen paniek, het is pas over 2 weken Kerstquote:Op donderdag 11 december 2025 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie,
net een gesprek met de psychiater gehad (nu pas, vind het wel slecht)
ze proberen het nog een keer
Mocht het vandaag hem niet worden, zeg ik laat maar. Dat elke dag een nee horen is denk ik slecht voor me
Het voelt (klopt niet, is maar een gevoel) dat ik niet uitmaak en dat gevoel wordt elke dat bevestigd
moet even denken hoe ik dat met de kerstkaarten ga doen... want ik zie vandaag de winkel echt niet meer zitten
Misschien lukt het morgen direct na de psycholoog door, maar dat zien we dan wel weer
Mocht het jou niet lukken is er vast wel iemand die ze voor jou even bij een postnl punt in de bus binnen kan doen toch ? (buren, vrienden of mogeijk iemand van je behandelaars)quote:Op donderdag 11 december 2025 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie,
net een gesprek met de psychiater gehad (nu pas, vind het wel slecht)
ze proberen het nog een keer
Mocht het vandaag hem niet worden, zeg ik laat maar. Dat elke dag een nee horen is denk ik slecht voor me
Het voelt (klopt niet, is maar een gevoel) dat ik niet uitmaak en dat gevoel wordt elke dat bevestigd
moet even denken hoe ik dat met de kerstkaarten ga doen... want ik zie vandaag de winkel echt niet meer zitten
Misschien lukt het morgen direct na de psycholoog door, maar dat zien we dan wel weer
Goed nieuwsquote:
Fijn. Misschien daar inpandig ook een brievenbus ? (dat zou mooi zijn).quote:
Dat is goed nieuwsquote:
Zowel de psychiater van mijn normale begeleiding alswel van de kliniek waren er niet zo enthousiast over dat ik in een week twee TS-pogingen had gedaan en dat zij dat niet wistenquote:Op donderdag 11 december 2025 16:33 schreef qltel het volgende:
Dat ging snel ineens! Maar dat komt vast wel goed, jij slaat je er wel doorheen. Wordt vooral rustig en houd ons op de hoogte.
Dank je welquote:Op donderdag 11 december 2025 16:29 schreef Nijna het volgende:
Fijn dat er een plekje voor je is, hopelijk gaat dit dan de nodige rust brengen.
Blijf vooral schrijven als je de behoefte voelt, mag over alles
Ik ben blij voor je, hopelijk zorgt het voor meer rustquote:Op donderdag 11 december 2025 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zowel de psychiater van mijn normale begeleiding alswel van de kliniek waren er niet zo enthousiast over dat ik in een week twee TS-pogingen had gedaan en dat zij dat niet wisten
Bij mijn melden van de vraag voor een Time-Out had er direct een psychiater geraadpleegd worden, dan had ik veel sneller een bed gekregen
Ware het niet, waar mensen werken worden fouten gemaakt en dit was een foutje. Gelukkig is het voor de kerst gelukt en krijg ik wat meer hulp
Hele dikke warme knuffelquote:Op donderdag 11 december 2025 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb de hele dag nog niks gegeten of gedronken
Net een kopje thee gemaakt, maar ik begin het wel te voelen.
En super moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |