Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 december 2025 18:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je kunt nog zoveel proberen te beïnvloeden met shag, maar meestal stopt het bij een vervelende stem en hoest. Toch maar mikken op die geamputeerde benen volgend seizoen.
Is dat met of zonder shaggeur in de bek?quote:Op maandag 8 december 2025 18:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe geil vind jij vrouwen met een zware shagstem?
[poll=9486]
Klacht: Niet weten of ik shagstem geil(er) moet vinden of niet.
Je bent in de war met studentes met een hese stem van het feesten.quote:Op maandag 8 december 2025 18:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Klacht: Niet weten of ik shagstem geil(er) moet vinden of niet.
Rookvrouw Jokequote:
Ze heeft je gedumpt?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
Roken is de absolute dealbreaker voor me. Wat een stinkerds.
Ooit twee maanden met een meid serieus leuk aan het daten. Nam haar mee naar een feestje, stond ze plots op het balkon te paffen met een andere muts. Hartje winter met het autoraam open naar huis gereden en nooit meer gesproken.
vouwen die blowen daarintegenquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ooit twee maanden met een meid serieus leuk aan het daten. Nam haar mee naar een feestje, stond ze plots op het balkon te paffen met een andere muts. Hartje winter met het autoraam open naar huis gereden en nooit meer gesproken.
Kijk zo hoort het, deze man is geen cuck.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |