Sorry allen, verkeerde account.quote:Op maandag 8 december 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Met zulke top 10's hoef ik niet te luisteren. Het beste is nog steeds A Forest. Ik denk niet dat er iets beters is.
Ik hoop wel, maar verwacht niet veel goedsquote:Op maandag 8 december 2025 15:34 schreef peaceman het volgende:
Jeetje.. niemand denkt Radar Love top 3 he?
quote:Op maandag 8 december 2025 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry allen, verkeerde account.
ik heb ze op 4, maar verder nog niemand geloof ik.quote:Op maandag 8 december 2025 15:35 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik hoop wel, maar verwacht niet veel goeds
laten we dat laatste vooral hopen voor menige meezinger, S&F of Marco B extra nummers, enz.quote:Op maandag 8 december 2025 15:35 schreef Tussle266 het volgende:
Wat dat Sia-liedje dus wel bewijst is dat je het nooit helemaal weet. Er zullen nog wel wat dingen tussen zitten die we totaal niet hadden gedacht. En dingen waar we zeker van waren zijn nergens te vinden straks.
Ik had die vorig jaar al verwacht, daarom nu niet per se aan gedacht. Maar het blijft één van populairste kerstnummers met ook dit jaar weer een tiktoktrendquote:Op maandag 8 december 2025 15:35 schreef Tussle266 het volgende:
Wat dat Sia-liedje dus wel bewijst is dat je het nooit helemaal weet. Er zullen nog wel wat dingen tussen zitten die we totaal niet hadden gedacht. En dingen waar we zeker van waren zijn nergens te vinden straks.
S&F wordt een lastig verhaal, maar van die andere 2 ben ik niet zo bevreesd. Marco voor de komende jaren wel, maar nu alleen die we al hadden allemaal bij elkaar gepropt in de bovenste 600. Die meezingers zijn Karst, Welten en misschien Donnie & Kuitenbrouwer, maar al die Kroes en Schuurmans toevoegingen aan de keuzelijst geloof ik niet zo in, eigenlijk.quote:Op maandag 8 december 2025 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
laten we dat laatste vooral hopen voor menige meezinger, S&F of Marco B extra nummers, enz.
Laten we hopen dat je gelijk hebtquote:Op maandag 8 december 2025 15:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
S&F wordt een lastig verhaal, maar van die andere 2 ben ik niet zo bevreesd. Marco voor de komende jaren wel, maar nu alleen die we al hadden allemaal bij elkaar gepropt in de bovenste 600. Die meezingers zijn Karst, Welten en misschien Donnie & Kuitenbrouwer, maar al die Kroes en Schuurmans toevoegingen aan de keuzelijst geloof ik niet zo in, eigenlijk.
Ik waag me niet aan voorspellingen, wantquote:Op maandag 8 december 2025 15:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ze op 4, maar verder nog niemand geloof ik.
dus ik hoop op veel meevallersquote:Op maandag 8 december 2025 15:35 schreef Tussle266 het volgende:
Huh ja, Untitled maakt best een kans om binnen te komen.quote:
Daar zou ik wel redelijk van door het lint gaan, hoewel het geen door het lint nummer is.quote:Op maandag 8 december 2025 15:44 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Huh ja, Untitled maakt best een kans om binnen te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Het is echt cola zonder prik.quote:Op maandag 8 december 2025 15:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als ik dan zo de hele dag Radio 2 aan heb staan denk ik niet dat ik dat los van de Top 2000 vaker ga doen
De kantooruren verschillen wel sterk van avonden en weekenden.quote:Op maandag 8 december 2025 15:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als ik dan zo de hele dag Radio 2 aan heb staan denk ik niet dat ik dat los van de Top 2000 vaker ga doen
Unshaken zou wel baas zijn uit Red Dead soundtrack waar zal wel nietquote:Op maandag 8 december 2025 15:44 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Huh ja, Untitled maakt best een kans om binnen te komen.
keuzelijst antivoordeel.quote:Op maandag 8 december 2025 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Unshaken zou wel baas zijn uit Red Dead soundtrack waar zal wel niet
Zeker, ik vind het best divers.quote:Op maandag 8 december 2025 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De kantooruren verschillen wel sterk van avonden en weekenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |