Wel 2x6, blijkbaar.quote:Op maandag 8 december 2025 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussle, Peace en Fela scoren allemaal 12. Cassa 13, Scorpion en ik 14. Gale, tsja, 26. Je kunt niet altijd zes gooien.
Ferrari's zijn rood.quote:Op maandag 8 december 2025 17:51 schreef Cee het volgende:
Ik kreeg net een radio 2 app alert dat gras groen is (BohRap op 1) dus ik moet hier even posten.
Minder punten is beter ?quote:Op maandag 8 december 2025 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussle, Peace en Fela scoren allemaal 12. Cassa 13, Scorpion en ik 14. Gale, tsja, 26. Je kunt niet altijd zes gooien.
Ja, niet slecht, maar meer voor in de laatste nacht ofzoquote:Op maandag 8 december 2025 17:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap hier dus ook elk jaar zo weinig van
Jaquote:
Ow dan heb ik het goed gedaanquote:
Ik zet het Top 2000-Concert met Leen Huijzer en Xander de Buisonjé enzo even aan.quote:Op maandag 8 december 2025 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed nieuws: Dit jaar is er alweer een Top 2000.
Aii had ook een Evergreen scenario voor de achtbaan verwachtquote:Op maandag 8 december 2025 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
En daarom staat het daar ook.quote:Op maandag 8 december 2025 17:59 schreef Cassa95 het volgende:
Verrast over Piano Man maar weer eens. Billy heeft zoveel beters uitgebracht, ook weer op twee nummers van hem gestemd, maar Piano Man zal ik nooit begrijpen. Leuk om dronken mee te lallen, maar is altijd zelfs dronken veel te langdradig
MEAU-godinquote:Op maandag 8 december 2025 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik leukMag wel ruilen met 1 van die verschrikkelijke NL-talige noteringen die er in zal komen
Er is een constante aanvoer van verse piepjonge stemmers, die ingepeperd krijgen dat je écht op dat nummer moet stemmen, want traditie en zo.quote:Op maandag 8 december 2025 17:52 schreef mitt het volgende:
Wel bijzonder knap dat stemmers geen Bohemian Rhapsody stem moeheid krijgen
Ja natuurlijk, tot ik echt volwassen werd kende ik Goodnight Saigon, We Didn't Start The Fire of Honesty ook niet zó goed als Piano Manquote:Op maandag 8 december 2025 18:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En daarom staat het daar ook.
Onder andere in het studentenwereldje werkt dit goed.
Ex Aequo binnen de top 10! Wat bijzonderquote:Op maandag 8 december 2025 18:01 schreef Pino112 het volgende:
https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php
Wat een lijst!
Ja en omdat ze hem gewoon leuk vinden.quote:Op maandag 8 december 2025 18:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er is een constante aanvoer van verse piepjonge stemmers, die ingepeperd krijgen dat je écht op dat nummer moet stemmen, want traditie en zo.
Randje top 100.quote:Op maandag 8 december 2025 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat verwachten jullie van Marmot Kennedy?
68 ofzoquote:Op maandag 8 december 2025 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat verwachten jullie van Marmot Kennedy?
Pino vindt het nog too close to call blijkbaarquote:Op maandag 8 december 2025 18:06 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ex Aequo binnen de top 10! Wat bijzonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |