Al 18 EL uitwedstrijden op rij niet gewonnenquote:Op donderdag 11 december 2025 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die iets anders hadden verwacht dan dit zijn sowieso pas vanaf 2021 fan.
De Slotjaren waren idd de uitzondering, dit is gewoon de normale standaard.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat hij er nog niet klaar voor is was wel te verwachten toch.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien moeten we de verwachtingen met Sauer wat temperen
Voetballend vind ik hem wel gewoon prima overigens, maar die assists en goals die Paixao leverde kan en mag je niet van hem verwachten nee.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hij er nog niet klaar voor is was wel te verwachten toch.
Nou ja, je had gehoopt dat die jaren de basis zouden vormen voor structurele aansluiting bij de top en beter voetbal, maar helaas.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
toen ik dat in augustus en september zei, kreeg ik alleen maar stront over me heen iigquote:Op donderdag 11 december 2025 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hij er nog niet klaar voor is was wel te verwachten toch.
Die mag niet komen zondagquote:Op donderdag 11 december 2025 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel een megafoonmongool hier, goede voorbereiding op zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |