Werkenquote:Op maandag 8 december 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig weer hier, waar is iedereen gebleven?
Moet ook gebeuren hequote:
Ik heb net een kop koffie gedronken.quote:Op maandag 8 december 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief dagboek, ik ben net naar de wc geweest![]()
Ik heb een kleine boodschap gedaan.
Lol
Ik was even met werk bezig. Dat moet ook gebeuren.quote:Op maandag 8 december 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig weer hier, waar is iedereen gebleven?
Kijk dat zijn de spannende verhalen. Hier kan ik wat mee. Wat dan zal je je afvragenquote:Op maandag 8 december 2025 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net een kop koffie gedronken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja was ik ook, heb het jaarverslag afgemaakt vanmorgen alles netjes bij elkaar gevrotquote:Op maandag 8 december 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was even met werk bezig. Dat moet ook gebeuren.
Topperquote:Op maandag 8 december 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was ik ook, heb het jaarverslag afgemaakt vanmorgen alles netjes bij elkaar gevrot
Ben ook echt blij dat ik die mag doen. Ik moet er niet aan denken de hele dag nietszeggend in huis te zitten.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook echt blij dat ik die mag doen. Ik moet er niet aan denken de hele dag nietszeggend in huis te zitten.
Was een goede keus om dit te gaan doen. Dan heb je ook nog een beetje het gevoel dat je er toe doet.
Lunch meestal tegen deze tijdquote:Op maandag 8 december 2025 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is wel op tijd trouwens, nu al lunchen. Het is nog niet eens half twaalf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |