quote:
kweetquote:
16 vandaag. Afgelopen zaterdag was het 23.quote:
'das kut' 'das kak'quote:
jaloersquote:Op maandag 8 december 2025 12:28 schreef laforest het volgende:
[..]
16 vandaag. Afgelopen zaterdag was het 23.
ik support de dassen die hier in de buurt wonenquote:Op maandag 8 december 2025 12:29 schreef laforest het volgende:
[..]
'das kut' 'das kak'
Arme lieve dassen
Vorige week hadden wij storm Byron...quote:Op maandag 8 december 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaloers![]()
alhoewel ik wel van een goede winter houdt
maar helaas is het gewoon weer kakweer hier
maar zo te zien heb je het overleefdquote:Op maandag 8 december 2025 12:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Vorige week hadden wij storm Byron...
quote:Op maandag 8 december 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik support de dassen die hier in de buurt wonen
maar Danny wil das maar niet blauw maken
neuhhhquote:
Was heftig, 2 doden en overal rivieren in de straten. Bij mij regen en onweer. Viel meequote:Op maandag 8 december 2025 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar zo te zien heb je het overleefd![]()
was het heel erg?
Misschien kunnen ze je naam grijs maken?quote:Op maandag 8 december 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhhh
al eens gedaan
gaan we niet weer doen
en mijn tijd indelen zoals ik het zelf graag wil vind ik prettiger
oh wauwquote:Op maandag 8 december 2025 12:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Was heftig, 2 doden en overal rivieren in de straten. Bij mij regen en onweer. Viel mee
quote:Op maandag 8 december 2025 12:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je naam grijs maken?
quote:Op maandag 8 december 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh wauw
daar lees je dan hier niks over
O lekker. Hier gaat het de komende dagen ook de twee cijfers inquote:Op maandag 8 december 2025 12:28 schreef laforest het volgende:
[..]
16 vandaag. Afgelopen zaterdag was het 23.
ik liegquote:
Da's ook lekkerquote:Op maandag 8 december 2025 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Hier gaat het de komende dagen ook de twee cijfers in
School was hier inderdaad ook gesloten.quote:Op maandag 8 december 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik lieg
zie nu wel wat
Storm Byron trok donderdag over Griekenland. Volgens de autoriteiten was het de zwaarste storm in jaren. Het agentschap voor de civiele bescherming waarschuwde dat de storm zich in een kritieke fase bevindt en vooralsnog niet in kracht afneemt. In delen van de Egeïsche Zee heerste windkracht 9, aldus de weerdienst.
Op de eilanden Zakynthos en Kreta waren aardverschuivingen. In sommige gebieden veranderden de straten in kolkende waterstromen die voertuigen meesleurden. Reddingswerkers zijn druk bezig mensen te evacueren.
In negen van de dertien Griekse regio's blijven de scholen gesloten. Mensen krijgen het advies om thuis te werken. De autoriteiten manen de bevolking aan binnen te blijven indien mogelijk.
ALs het maar droog blijft kan het lekker zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |