Morguh Wrappie, goed geslapen?quote:Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Behalve de snelweg hier voor het huis is het verder erg rustig.
En goedemorgen
Lekker tochquote:Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In de zomer. Heb al teveel gekocht
Heb nog niets aan maar hoger dan 17 komt hij ook niet of ik moet bezoek krijgenquote:Op maandag 8 december 2025 08:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Heb de verwarming hier op 17 staan, is me warm genoeg.
Ik heb vannacht wederom slecht geslapen. Kom heel moeilijk in slaap en als ik dan vervolgens slaap dan steeds weer wakker tussendoor. En vanmorgen rond 4:15 uit bed.quote:
Oeh, niets aanquote:Op maandag 8 december 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog niets aan maar hoger dan 17 komt hij ook niet of ik moet bezoek krijgen
Komt door werk helaas. Veel te veel aan mijn hoofd. En daarnaast nog wat andere dingen en je hebt een mooi pakket wat ervoor zorgt dat het slapen een nachtmerry is.quote:Op maandag 8 december 2025 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat slapen veel mensen slecht de laatste tijd?
Laters Laf fijne dagquote:
Vervelend, ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden.quote:Op maandag 8 december 2025 08:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb vannacht wederom slecht geslapen. Kom heel moeilijk in slaap en als ik dan vervolgens slaap dan steeds weer wakker tussendoor. En vanmorgen rond 4:15 uit bed.
Vandaag maar eens zien wat we daaraan kunnen doen.
Ellendequote:Op maandag 8 december 2025 08:36 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Komt door werk helaas. Veel te veel aan mijn hoofd. En daarnaast nog wat andere dingen en je hebt een mooi pakket wat ervoor zorgt dat het slapen een nachtmerry is.
We hebben het over de verwarming Wrappie, wel bij de les blijvenquote:Op maandag 8 december 2025 08:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Oeh, niets aan![]()
En bij ons net zo, als er bezoek komt gaat hij wat hoger
quote:Op maandag 8 december 2025 08:36 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Komt door werk helaas. Veel te veel aan mijn hoofd. En daarnaast nog wat andere dingen en je hebt een mooi pakket wat ervoor zorgt dat het slapen een nachtmerry is.
Ow, verwarming niet aanquote:Op maandag 8 december 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het over de verwarming Wrappie, wel bij de les blijven
Ga ik zeker doenquote:Op maandag 8 december 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Aan je zelf gaan denken, in gesprek gaan, en alles even op een lager pitje zetten.
quote:
Standje vrieskistquote:Op maandag 8 december 2025 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb net de verwarming wat hoger gezet, 18 graden.
quote:Op maandag 8 december 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
Kan je er nog wel bij nu de verwarming hoger staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |