Op mijn tenen, het lukt net.quote:Op maandag 8 december 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
Kan je er nog wel bij nu de verwarming hoger staat
Laat mij raden, ook een andere OP foto?quote:
Hey MT6 miste je al het weekend, leuke dingen gedaan?quote:
In bedquote:Op maandag 8 december 2025 08:53 schreef ToT het volgende:
En nu wil ze ineens leuke dingen samen gaan doen.
Schiet mij maar lek...
Haar nukkige bui is over.quote:Op maandag 8 december 2025 08:53 schreef ToT het volgende:
Schiet mij maar lek...
quote:Op maandag 8 december 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat mij raden, ook een andere OP foto?
quote:Op maandag 8 december 2025 08:53 schreef ToT het volgende:
Schiet mij maar lek...
Gelukkig, niet hoger zetten dan meer nuquote:
Wat vind je daar van?quote:Op maandag 8 december 2025 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he....vannacht nog in aparte kamers geslapen en nu lijkt alles weer koek en ei!
Het is beter dat de sfeer zo is tot ze opdondert, dan dat we de hele tijd een grimmige sfeer hebben.quote:
Mensen veranderen niet. Haar nukkige buien zullen blijven.quote:Op maandag 8 december 2025 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he....vannacht nog in aparte kamers geslapen en nu lijkt alles weer koek en ei!
Oh die heeft ze om de 2 weken of zo.quote:Op maandag 8 december 2025 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen veranderen niet. Haar nukkige buien zullen blijven.
Dat is zeker waar. En eerder vertrekken is geen optie?quote:Op maandag 8 december 2025 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is beter dat de sfeer zo is tot ze opdondert, dan dat we de hele tijd een grimmige sfeer hebben.
Ja ik ben het ticket nu aan het omboeken.quote:Op maandag 8 december 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. En eerder vertrekken is geen optie?
Priority travelling....quote:Op maandag 8 december 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben het ticket nu aan het omboeken.
O ja vertelde je ook. Hopelijk lukt je dat snelquote:Op maandag 8 december 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben het ticket nu aan het omboeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |