Dus jij hebt ook Bohemian Rapsody op 1 staan?quote:Op maandag 8 december 2025 21:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb geen top 10.
Gewoon 35 nummers opgestuurd![]()
Maar wel de op nummer 1 gestemd uiteraard.
Ik heb erop gestemd ja.quote:Op maandag 8 december 2025 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook Bohemian Rapsody op 1 staan?
Zit te twijfelen of die in mijn top 10 zou staan.quote:
Ik had trillende ramenquote:
Hier ook niet.quote:
Z Frankrijkquote:Op maandag 8 december 2025 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IJsroeien in IJsland?
Of toch maar richting de zon?
Morguh Pullupquote:
JIj bent ook altijd van de vroege he. Door de wekker of uit je zelf zo vroeg wakker?quote:
Ik zet wel de wekker altijd voor de zekerheid want ik moet er toch echt op tijd zijn aangezien ik de trainingen geef maar gewoonlijk ben ik net wat eerder wakkerquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent ook altijd van de vroege he. Door de wekker of uit je zelf zo vroeg wakker?
Een ingebouwde wekker dusquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zet wel de wekker altijd voor de zekerheid want ik moet er toch echt op tijd zijn aangezien ik de trainingen geef maar gewoonlijk ben ik net wat eerder wakker
Ja en op tijd naar bed gewoonlijkquote:
Ja hier ook, ik stap er zo tegen 22/22.30 uur in nog een half uurtje tv kijken en dan de luiken dichtquote:
Zo vroeg ben ik niet wakkerquote:Op dinsdag 9 december 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik stap er zo tegen 22/22.30 uur in nog een half uurtje tv kijken en dan de luiken dicht
Alleen weer veel te vroeg wakker, vanmorgen 3.30 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |