Beetje lullig als je nu de finale mist door een opdracht waarin je niks hoeft te bakken.quote:Op zondag 14 december 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
Lol goede instructie
'maak het doosje na'
Iemand die part time of niet werkt heeft dus veel meer voorbereidingstijd en tijd om te oefenen?quote:Op zondag 14 december 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh vind ik niet.
Ze moeten alsnog veel zelf bedenken van wat werkt en wat niet etc. Ze mogen alleen thuis alvast even uitproberen/oefenen. Maar dat is echt niet veel tijd naast je normale baan enzo.
Het leven is niet eerlijk. Fulltime, parttime, toevallig al eens de technische opdracht gemaakt, wel of geen kinderen, wel of geen mantelzorger, wat voor keuken +attributen heb je thuis…je zal nooit de situatie krijgen waarbij iedereen thuis evenveel kan of gaat oefenen.quote:Op zondag 14 december 2025 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Iemand die part time of niet werkt heeft dus veel meer voorbereidingstijd en tijd om te oefenen?
Dat maakt het er ook niet eerlijker op dan.
Wel of geen oven/keuken!quote:Op zondag 14 december 2025 20:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk. Fulltime, parttime, toevallig al eens de technische opdracht gemaakt, wel of geen kinderen, wel of geen mantelzorger, wat voor keuken +attributen heb je thuis…je zal nooit de situatie krijgen waarbij iedereen thuis evenveel kan of gaat oefenen.
Geen oven lijkt me wel erg lastig met taart bakkenquote:
Nee, klopt. Ik heb wel een combi-oven, maar dat is ook behelpen.quote:Op zondag 14 december 2025 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen oven lijkt me wel erg lastig met taart bakken
Ja de kwaliteit van je oven scheelt ook iddquote:Op zondag 14 december 2025 21:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik heb wel een combi-oven, maar dat is ook behelpen.
Groen is groen toch? Je hebt lichtgroen en donkergroen, maar dan houdt het wel op.quote:Op zondag 14 december 2025 21:08 schreef Evangelion het volgende:
Is dit groen?
ja tussen mint en pandan groen.
Wat een vrouwenantwoord
Op mijn schilderscursus sprak de lerares altijd van “mannengroen” omdat mannen volgens haar de verschillende nuances in groen niet konden onderscheiden, een soort kleurenblindheid, dacht ze.quote:Op zondag 14 december 2025 21:08 schreef Evangelion het volgende:
Is dit groen?
ja tussen mint en pandan groen.
Wat een vrouwenantwoord
Volgens mij is het ook echt zo dat vrouwen over het algemeen meer kleurentinten kunnen zienquote:Op zondag 14 december 2025 21:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Op mijn schilderscursus sprak de lerares altijd van “mannengroen” omdat mannen volgens haar de verschillende nuances in groen niet konden onderscheiden, een soort kleurenblindheid, dacht ze.
Ik kan het wel zien maar ik ben gewoon minder bezig met kleuren qua kleding, interieur dan de gemiddelde vrouw.quote:Op zondag 14 december 2025 21:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Op mijn schilderscursus sprak de lerares altijd van “mannengroen” omdat mannen volgens haar de verschillende nuances in groen niet konden onderscheiden, een soort kleurenblindheid, dacht ze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |