abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219442970
Ik vind drinken geven wel normaal eerlijk gezegd, of wil je mensen dood zien gaan op tv? De hoeveelheid eten die ze dit jaar al sinds proef 2 kregen daarentegen… :X
  maandag 8 december 2025 @ 15:46:48 #152
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219442996
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 15:43 schreef Document1 het volgende:
Ik vind drinken geven wel normaal eerlijk gezegd, of wil je mensen dood zien gaan op tv? De hoeveelheid eten die ze dit jaar al sinds proef 2 kregen daarentegen… :X
Vooral die hoeveelheid spaghetti. Daar aten ze een hele week van. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_219443008
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Vooral die hoeveelheid spaghetti. Daar aten ze een hele week van. :X
Dit is voor mij ook het eerste jaar dat ik ze totaal geen moeite zie doen voor een onderkomen. Ze slapen maar op dat natte zand waar ze vervolgens over gaan zeiken tegen elkaar. _O-
  Miss 200.000.000! maandag 8 december 2025 @ 15:49:45 #154
367000 roos94
pi_219443013
quote:
Dus mensen die op een onbewoond eiland terecht komen hebben geen manier om vocht binnen te krijgen?
pi_219443184
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 15:49 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dus mensen die op een onbewoond eiland terecht komen hebben geen manier om vocht binnen te krijgen?
Ik denk je je er nog in vergist hoe moeilijk het is om aan schoon water te komen in een omgeving die je niet kent en waar je dan zonder vuursteen vuur moet gaan maken om het water dat je vindt schoon te koken. Ik vind het ook wel een beetje een rare take maar dat zal wel aan mij liggen. Mensen die hun medicijnen nodig hebben om te overleven krijgen die ook gewoon. Een medisch team is zeker ook maar overdreven luxe in jouw ogen? :D
  Miss 200.000.000! maandag 8 december 2025 @ 16:17:08 #156
367000 roos94
pi_219443195
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 16:15 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik denk je je er nog in vergist hoe moeilijk het is om aan schoon water te komen in een omgeving die je niet kent en waar je dan zonder vuursteen vuur moet gaan maken om het water dat je vindt schoon te koken. Ik vind het ook wel een beetje een rare take maar dat zal wel aan mij liggen. Mensen die hun medicijnen nodig hebben om te overleven krijgen die ook gewoon. Een medisch team is zeker ook maar overdreven luxe in jouw ogen? :D
Naja als je zo denkt kan je ze net zo goed ook 3maal daags te eten geven. Waarom moeten ze wel honger lijden dan?
pi_219443221
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 16:17 schreef roos94 het volgende:

[..]
Naja als je zo denkt kan je ze net zo goed ook 3maal daags te eten geven. Waarom moeten ze wel honger lijden dan?
Omdat je ten eerste zonder problemen 3 weken zonder eten kunt. Maar dat gebeurd niet, ze krijgen een minimum aan rijst en meel en met proeven kunnen ze extra eten verdienen.

Maar belangrijker, eten kan je relatief makkelijk zelf regelen. Er is geen enkele reden om echt honger te hebben. Er zit genoeg eten in de zee (vis en schelpdieren), er zijn bananen en kokosnoten en als je echt je best doet ook wild.
pi_219443229
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 15:48 schreef Document1 het volgende:

[..]
Dit is voor mij ook het eerste jaar dat ik ze totaal geen moeite zie doen voor een onderkomen. Ze slapen maar op dat natte zand waar ze vervolgens over gaan zeiken tegen elkaar. _O-
Dat is ook wel opvallend inderdaad. En maar klagen dat ze nat geregend zijn. De laatste jaren wordt het ze ook wel makkelijk gemaakt met alle voor gebouwde daken, maar zelfs daar doen ze amper wat mee.
pi_219443258
quote:
Ze schieten inderdaad wat door, al is het over het algemeen niet heel veel. De spaghetti was een beetje een uitschieter. Meestal is het een karig hapje voor 3 of 4 personen.

In Kroatië in 2020 ging het juist helemaal mis. Daar kregen ze amper eten en was ook niks te vinden (kale rotsen). Dat sloeg ook nergens op, juist toen hadden ze makkelijker extra eten moeten kunnen winnen.

Maar zoals ik hierboven al aangeef, qua eten heb je veel invloed als persoon. Klaas ving meer dan honderd vissen bijvoorbeeld. Kwestie van instelling.

Helaas moeten we constateren dat tegenwoordig vaak het eten en onderkomen geen uitdaging meer zijn. Ik zag ze gisteren op winnaarseiland voor het eerst op expeditie gaan. In de vroegere jaren was dat iets wat ze dagelijks deden en wat ook gewoon bittere noodzaak was als je geen extreme honger wilde lijden.

Moet wel zeggen dat iets meer voedsel het wel allemaal iets leuker maakt, je merkt aan de kandidaten dat het echt wel uitmaakt of ze zich kunnen inzetten voor een proef. Een paar jaar geleden vielen er wat kandidaten flauw tijdens proeven, dat is ook niet de bedoeling lijkt mij. Maar dit jaar is de balans wel een beetje zoek, vandaar ook het wellness pakket gisteren denk ik :)

Zelf ben ik meer voorstander van een winnaarseiland met andere prijzen dan eten (of in ieder geval minder eten). De jaren dat ze een avond een bad of douche kregen waren leuk. En ze hebben ook wel eens een spiegel gehad, dat leverde ook leuke TV op :)
pi_219443586
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:21 schreef DefKu het volgende:
Lies is ook haar hele geloofwaardigheid kwijt. Die zat notabene juist met C en Nordin in Kamp Noord. En die geeft haar munt lekker weg aan Amije want vrouwen bla bla bla. Feministisch gedoe.

Lies wilde vanaf dag één al de mannen en specifiek Nordin eruit. Zij heeft Nordin samen met Oud-Zuid eruit gestemd zodra het kon. Wat dat betreft is zij niks veranderd.

Zij koos alleen maar vrouwen (+Nordin) in haar team, omdat zij dan als sterkste vrouw ook de sterkste speler zou zijn. Haar team was vrij zwak en ik denk dat daarom het team van Twan/geheel Kamp Noord veel heeft verloren in het begin.

Op zich heeft het gewerkt zoals zij dat wilde. In de finale met niet per se de allersterksten of allerslimsten
Hotapnyc
pi_219443711
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:05 schreef GereDathan het volgende:

Verder wel goed om te zien dat Nordin nu inziet waarom men boos op hem was (het onsportieve niet handen/boks geven).
Nope. Ze waren boos omdat hun plannetje is mislukt en zij niet tegen hun verlies kunnen.
quote:
Niet omdat hij het spel speelde, dat kan iedereen goed los zien van de werkelijkheid naar mijn idee.
Nope, dat kunnen ze niet.
quote:
Hij ligt weer iets beter in de groep, en dat is gewoon prettig.

Nope, dat ligt hij niet. Hij is nog altijd de pineut die zich moet schikken naar wat de bazen willen. Alleen dan wordt zijn aanwezigheid geduld.
Hotapnyc
  maandag 8 december 2025 @ 17:43:58 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219443735
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 15:48 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ja, dat viel mij ook al op. Hoezo slapen ze nog op het zand.
Fuck the EBU.
pi_219444097
Wat me trouwens opviel, normaal maken ze nog een praatje met degene die weggestemd is. Nu liep Churandy weg en mocht de rest blijven zitten.

Waarom ineens? Bang voor kritiek vanuit Churandy?
pi_219444290
Ja, vreemd dat laatste deel. Normaal blijft een afvaller blijven zitten voor een eind een kort eind interviewtje met de presentatoren, dit keer niet.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 8 december 2025 @ 23:05:59 #165
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219446027
Niet dat ik de Linda verder lees ofzo maar Churandy valt echt over die proef

https://www.linda.nl/nieu(...)robinson-exit-proef/
Same shit, different day
SC hopper present
  Miss 200.000.000! maandag 8 december 2025 @ 23:49:22 #166
367000 roos94
pi_219446144
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:

He's right though
  dinsdag 9 december 2025 @ 01:32:21 #167
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219446270
quote:

Terecht
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 9 december 2025 @ 07:44:25 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219446849
quote:
Maar eerlijk gezegd wilde ik al gelijk naast Edson gaan staan. Ik wist toch al dat iedereen voor mijn blokken zou gaan.
Ik had het mooi gevonden als hij dat gedaan had.
Fuck the EBU.
pi_219446949
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik had het mooi gevonden als hij dat gedaan had.
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat Nordin zoiets zou doen. Die zie ik daar meer voor aan met zijn fanatieke karakter.

Ben benieuwd of er trouwens een staartje komt voor Expeditie Robinson. De reacties op Instagram (4000 maarliefst) en Twitter zijn niet mals.
pi_219446988
quote:

Hij heeft gelijk, zo'n proef op dat moment in de expeditie was een grote productionele fout
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Miss 200.000.000! dinsdag 9 december 2025 @ 08:36:17 #171
367000 roos94
pi_219447056
Amije is erg stil op Instagram (volledig afwezig) de laatste week terwijl ze normaal dag en nacht post _O-
  dinsdag 9 december 2025 @ 08:38:11 #172
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219447067
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 08:36 schreef roos94 het volgende:
Amije is erg stil op Instagram (volledig afwezig) de laatste week terwijl ze normaal dag en nacht post _O-
Ze is vast teleurgesteld in het geschetse beeld zoals zij op tv is weergegeven.
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 08:40:21 #173
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219447080
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Daar gaat haar bedrogen vrouw van de Roelvink imago.

Zij speelt zo fanatiek. Daar heb ik geen problemen mee. De arrogantie en geen zelfreflectie bij haar is niet normaal. Meestal hebben andere deelnemers wel de zelfreflectie.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_219447083
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zou ze daar zelf niet een heel klein beetje een aandeel in hebben?

Kreeg echt kotsneigingen, vooral van die opmerking dat ze dan met Nordin en Churandy op een eiland zou moeten zitten. Kom op zeg, dat is gewoon pesten en heeft niks meer met een spel te maken.
  dinsdag 9 december 2025 @ 08:42:04 #175
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219447086
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 08:41 schreef DefKu het volgende:

[..]
Zou ze daar zelf niet een heel klein beetje een aandeel in hebben?

Kreeg echt kotsneigingen, vooral van die opmerking dat ze dan met Nordin en Churandy op een eiland zou moeten zitten. Kom op zeg, dat is gewoon pesten en heeft niks meer met een spel te maken.
tuurlijk heeft ze daar in aandeel in, daarom schreef ik het ook op deze manier op, want zo zien ze dat zelf.
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')