Vooral die hoeveelheid spaghetti. Daar aten ze een hele week van.quote:Op maandag 8 december 2025 15:43 schreef Document1 het volgende:
Ik vind drinken geven wel normaal eerlijk gezegd, of wil je mensen dood zien gaan op tv? De hoeveelheid eten die ze dit jaar al sinds proef 2 kregen daarentegen…
Dit is voor mij ook het eerste jaar dat ik ze totaal geen moeite zie doen voor een onderkomen. Ze slapen maar op dat natte zand waar ze vervolgens over gaan zeiken tegen elkaar.quote:Op maandag 8 december 2025 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral die hoeveelheid spaghetti. Daar aten ze een hele week van.
Dus mensen die op een onbewoond eiland terecht komen hebben geen manier om vocht binnen te krijgen?quote:Op maandag 8 december 2025 15:43 schreef Document1 het volgende:
Ik vind drinken geven wel normaal eerlijk gezegd, of wil je mensen dood zien gaan op tv? De hoeveelheid eten die ze dit jaar al sinds proef 2 kregen daarentegen…
Ik denk je je er nog in vergist hoe moeilijk het is om aan schoon water te komen in een omgeving die je niet kent en waar je dan zonder vuursteen vuur moet gaan maken om het water dat je vindt schoon te koken. Ik vind het ook wel een beetje een rare take maar dat zal wel aan mij liggen. Mensen die hun medicijnen nodig hebben om te overleven krijgen die ook gewoon. Een medisch team is zeker ook maar overdreven luxe in jouw ogen?quote:Op maandag 8 december 2025 15:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus mensen die op een onbewoond eiland terecht komen hebben geen manier om vocht binnen te krijgen?
Naja als je zo denkt kan je ze net zo goed ook 3maal daags te eten geven. Waarom moeten ze wel honger lijden dan?quote:Op maandag 8 december 2025 16:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik denk je je er nog in vergist hoe moeilijk het is om aan schoon water te komen in een omgeving die je niet kent en waar je dan zonder vuursteen vuur moet gaan maken om het water dat je vindt schoon te koken. Ik vind het ook wel een beetje een rare take maar dat zal wel aan mij liggen. Mensen die hun medicijnen nodig hebben om te overleven krijgen die ook gewoon. Een medisch team is zeker ook maar overdreven luxe in jouw ogen?
Omdat je ten eerste zonder problemen 3 weken zonder eten kunt. Maar dat gebeurd niet, ze krijgen een minimum aan rijst en meel en met proeven kunnen ze extra eten verdienen.quote:Op maandag 8 december 2025 16:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Naja als je zo denkt kan je ze net zo goed ook 3maal daags te eten geven. Waarom moeten ze wel honger lijden dan?
Dat is ook wel opvallend inderdaad. En maar klagen dat ze nat geregend zijn. De laatste jaren wordt het ze ook wel makkelijk gemaakt met alle voor gebouwde daken, maar zelfs daar doen ze amper wat mee.quote:Op maandag 8 december 2025 15:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook het eerste jaar dat ik ze totaal geen moeite zie doen voor een onderkomen. Ze slapen maar op dat natte zand waar ze vervolgens over gaan zeiken tegen elkaar.
Ze schieten inderdaad wat door, al is het over het algemeen niet heel veel. De spaghetti was een beetje een uitschieter. Meestal is het een karig hapje voor 3 of 4 personen.quote:Op maandag 8 december 2025 15:43 schreef Document1 het volgende:
Lies wilde vanaf dag één al de mannen en specifiek Nordin eruit. Zij heeft Nordin samen met Oud-Zuid eruit gestemd zodra het kon. Wat dat betreft is zij niks veranderd.quote:Op maandag 8 december 2025 08:21 schreef DefKu het volgende:
Lies is ook haar hele geloofwaardigheid kwijt. Die zat notabene juist met C en Nordin in Kamp Noord. En die geeft haar munt lekker weg aan Amije want vrouwen bla bla bla. Feministisch gedoe.
Nope. Ze waren boos omdat hun plannetje is mislukt en zij niet tegen hun verlies kunnen.quote:Op maandag 8 december 2025 11:05 schreef GereDathan het volgende:
Verder wel goed om te zien dat Nordin nu inziet waarom men boos op hem was (het onsportieve niet handen/boks geven).
Nope, dat kunnen ze niet.quote:Niet omdat hij het spel speelde, dat kan iedereen goed los zien van de werkelijkheid naar mijn idee.
Nope, dat ligt hij niet. Hij is nog altijd de pineut die zich moet schikken naar wat de bazen willen. Alleen dan wordt zijn aanwezigheid geduld.quote:Hij ligt weer iets beter in de groep, en dat is gewoon prettig.
Ja, dat viel mij ook al op. Hoezo slapen ze nog op het zand.quote:Op maandag 8 december 2025 15:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook het eerste jaar dat ik ze totaal geen moeite zie doen voor een onderkomen. Ze slapen maar op dat natte zand waar ze vervolgens over gaan zeiken tegen elkaar.
He's right thoughquote:Op maandag 8 december 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Niet dat ik de Linda verder lees ofzo maar Churandy valt echt over die proef
https://www.linda.nl/nieu(...)robinson-exit-proef/
Terechtquote:Op maandag 8 december 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik had het mooi gevonden als hij dat gedaan had.quote:Maar eerlijk gezegd wilde ik al gelijk naast Edson gaan staan. Ik wist toch al dat iedereen voor mijn blokken zou gaan.
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat Nordin zoiets zou doen. Die zie ik daar meer voor aan met zijn fanatieke karakter.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het mooi gevonden als hij dat gedaan had.
Hij heeft gelijk, zo'n proef op dat moment in de expeditie was een grote productionele foutquote:Op maandag 8 december 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Ze is vast teleurgesteld in het geschetse beeld zoals zij op tv is weergegeven.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:36 schreef roos94 het volgende:
Amije is erg stil op Instagram (volledig afwezig) de laatste week terwijl ze normaal dag en nacht post
Daar gaat haar bedrogen vrouw van de Roelvink imago.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze is vast teleurgesteld in het geschetse beeld zoals zij op tv is weergegeven.
Zou ze daar zelf niet een heel klein beetje een aandeel in hebben?quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze is vast teleurgesteld in het geschetse beeld zoals zij op tv is weergegeven.
tuurlijk heeft ze daar in aandeel in, daarom schreef ik het ook op deze manier op, want zo zien ze dat zelf.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:41 schreef DefKu het volgende:
[..]
Zou ze daar zelf niet een heel klein beetje een aandeel in hebben?
Kreeg echt kotsneigingen, vooral van die opmerking dat ze dan met Nordin en Churandy op een eiland zou moeten zitten. Kom op zeg, dat is gewoon pesten en heeft niks meer met een spel te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |