daar krijg je dan weer geen stoflongen van lieverdquote:Op zondag 7 december 2025 19:06 schreef Ansa het volgende:
[..]
De gemiddelde Petersonloser leeft in een stoffige zolderkamer.
Niet praten over argumenteren, dat heb je niet gehad op het mbo.quote:Op zondag 7 december 2025 19:15 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Typisch argument voor de persoon die niks in huis heeft. Je komt over als de Peterson fans die je beschrijft. En dat alleen maar omdat geen enkele kerel het bij jou uithoudt.
Incels hebben een GGZ-heden.quote:Op zondag 7 december 2025 19:21 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Jordan Peterson geeft dodetopicspelspelers de hoop dat ze ooit een vrouw zonder morbide obesitas, pittig kapsel en ggz verleden kunnen bonken.
Wel in een rukbunker.quote:Op zondag 7 december 2025 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
daar krijg je dan weer geen stoflongen van lieverd
Ben jij eigenlijk een aantrekkelijk vrouw? Of mag ik je pronounce niet raden?quote:
Weinig aanbod op de markt voor jouquote:Op zondag 7 december 2025 18:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik kom weinig mannen met een master, minimaal 1.85, en geen terugtrekkende haarlijn tegen. Alleen dikke kalende single vaders met baard of bril.
🥲
Pronouns. Ook een mavoklant?quote:Op zondag 7 december 2025 19:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een aantrekkelijk vrouw? Of mag ik je pronounce niet raden?
Ik denk dat @Dr8gonOfLife wat voor je is. Een hele pientere jongeman is dat.quote:Op zondag 7 december 2025 18:53 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik kom weinig mannen met een master, minimaal 1.85, en geen terugtrekkende haarlijn tegen. Alleen dikke kalende single vaders met baard of bril.
🥲
1.95m, master, niet dik, geen bril en jonger dan jij. Nu jij weer oud, bijna-onvruchtbaar zeikwijf.quote:Op zondag 7 december 2025 19:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Niet praten over argumenteren, dat heb je niet gehad op het mbo.
Dat maakt hem geen vrouwenhater.quote:Op zondag 7 december 2025 18:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Zeggen dat vrouwen zwak en emotioneel zijn terwijl je als vent jankt in het openbaar...
Je maakt je anders behoorlijk druk om 'opties'. Het is zelfs een obsessie voor je. Dat mannen je niet willen, kun je niet hebben. Het is killing voor jou.quote:
Iemand haten en iemand willen daten is niet hetzelfde.quote:Op zondag 7 december 2025 19:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je maakt je anders behoorlijk druk om 'opties'. Het is zelfs een obsessie voor je. Dat mannen je niet willen, kun je niet hebben. Het is killing voor jou.
Tuurlijk. Redpilled loser van 25 en nog maagd zeker. Of een kromme piemel.quote:Op zondag 7 december 2025 19:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
1.95m, master, niet dik, geen bril en jonger dan jij. Nu jij weer oud, bijna-onvruchtbaar zeikwijf.
lesbo?quote:Op zondag 7 december 2025 19:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Grappig dat je denkt dat ik dik en lelijk ben.🥰
Ik begin steeds meer respect te krijgen voor maagden dan zij die neuken voor het goede doel.quote:Op zondag 7 december 2025 19:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Tuurlijk. Redpilled loser van 25 en nog maagd zeker. Of een kromme piemel.
Keep believingquote:Op zondag 7 december 2025 19:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Tuurlijk. Redpilled loser van 25 en nog maagd zeker. Of een kromme piemel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |