Gewoon nieuwe auto kopen toch, yolo!quote:Op zondag 7 december 2025 15:37 schreef Jahr00n het volgende:
hij zal wel met pensioen gaan nu zn auto niet meer de snelste is
Zouden merch kopers nog met merch van 5 jaar oud gaan lopen?quote:Op zondag 7 december 2025 15:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
Marketingtechnisch is 33 niet echt handig want dan kun je weer nieuwe merch verkopen.
1 Kan ook niet meer
Dus wat gaat het worden?
Moet hij even vragen aan Daniel.quote:Op zondag 7 december 2025 19:59 schreef Donna het volgende:
Hij had toch 33 omdat 3 niet kon?
Dan nu 3?
Lopen nog zat mensen mee rondquote:Op zondag 7 december 2025 17:26 schreef Remco het volgende:
[..]
Zouden merch kopers nog met merch van 5 jaar oud gaan lopen?
Kelly zal ook wel zo haar mening hebben daar overquote:Op zondag 7 december 2025 18:23 schreef beantherio het volgende:
69 mocht niet van Jos dus het zal wel weer 33 worden.
Oké ChatGPTCaprice.quote:Op maandag 8 december 2025 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
📊 Kansinschatting: Verstappen met nummer 3 volgend jaar
[...]
quote:Op maandag 30 maart 2026 14:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Vet heeft nummer 5
Ver heeft nummer 3
Van letter t naar r is min 2
Rb heeft 8 titels
5 + 3 = 8
Edit: Ferrari heeft 15 titels.
Klerk 16 Goatmilton 44
1 + 6 + 4 + 4 = 15
Mercedes heeft 9.
Russell 63
(Als Anton volgend jaar nummer 1 krijgt, dan klopt het)
Mclaren 13.
Norris 4 Piastri 81
4 + 8 + 1
Lange Frans = de letters L en F = Low Fuel, vanwege oorlog Iran >>>> hoge brandstofprijs >>>> brandstofbesparing en regeneratief remmen >>>> nieuwe regels F1 + paar F1 GP afgelastquote:
quote:Op maandag 30 maart 2026 16:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Lange Frans = de letters L en F = Low Fuel, vanwege oorlog Iran >>>> hoge brandstofprijs >>>> brandstofbesparing en regeneratief remmen >>>> nieuwe regels F1 + paar F1 GP afgelast
Als hij stopt met F1 (en die kans acht ik vrij reëel!) dan stopt hij op zeker niet met racen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:37 schreef Jahr00n het volgende:
hij zal wel met pensioen gaan nu zn auto niet meer de snelste is
Ik heb niet eens gekeken zondag. Ik ben er niet voor opgestaan. Ik heb de race ook niet teruggekeken. Ik kijk sinds '94 alle races. Geen enkele race heb ik niet gezien.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:38 schreef pmponer het volgende:
@:vosss
Lekker als Franz Hermann met nummer 69 circuits bomben..
De post race van Max was zo gelaten, de kans dat hij stopt wordt steeds groter.
De prestatie clausule van zijn contract kan zo gelift worden.
Ja of Indycar, maar weet zo niet of dat nog gaaf is tegenwoordig.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:43 schreef pmponer het volgende:
Ja jammer, het gaat ook niet beter worden helaas.
Lekker richting de gt3 dan maar
Kan leuk zijn, maar voor mij gewoon klote tijden eigenlijk.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja of Indycar, maar weet zo niet of dat nog gaaf is tegenwoordig.
Jaren terug dat ik dat nog volgde.
Vind Kelly niet leuk.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:38 schreef pmponer het volgende:
@:vosss
Lekker als Franz Hermann met nummer 69 circuits bomben..
De post race van Max was zo gelaten, de kans dat hij stopt wordt steeds groter.
De prestatie clausule van zijn contract kan zo gelift worden.
Heb ik al eens gelezen idd, ik verwacht dat hij gewoon 3 houdt of 1 natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2026 21:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vind Kelly niet leuk.
Als hij daar mee gaat rijden in een auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |