Stgerker nog: ik heb weekendquote:
Ik ga alles kijken, vanavond zit ik al om 4 uur voor de TV met laptop in de hand om alvast het nieuwsbericht op te zetten om op FOK! te plaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:16 schreef RedShoe het volgende:
Morgenochtend de kwalificatie voor de sprintrace.
8.30 is een betere tijd.
De sprintrace zelf is om 4uur...die skip ik maar.
Een echte diehardquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:06 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik ga alles kijken, vanavond zit ik al om 4 uur voor de TV met laptop in de hand om alvast het nieuwsbericht op te zetten om op FOK! te plaatsen
quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:58 schreef Sally het volgende:
Hoi - excuseer, maar: ik kom even melden dat ik dit seizoen (zeer waarschijnlijk) geen F1-manager team samen ga stellen.
Het lukt me niet om bij te houden en er in te komen, mede ook door persoonlijke omstandigheden weinig van F1 zelf meegekregen in winter, en niet tot nauwelijks op FOK! zitten...
(lukt hardwaretechnisch niet...) "Hopelijk vind je snel iets. Veel sterkte met alles in ieder geval.SPOILER: P.S.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar... zet m op allen hier!![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:58 schreef Sally het volgende:
Hoi - excuseer, maar: ik kom even melden dat ik dit seizoen (zeer waarschijnlijk) geen F1-manager team samen ga stellen.
Het lukt me niet om bij te houden en er in te komen, mede ook door persoonlijke omstandigheden weinig van F1 zelf meegekregen in winter, en niet tot nauwelijks op FOK! zitten...
(lukt hardwaretechnisch niet...) "Nooh! Hopelijk vind je snel wat! Volgend jaar gewoon van de partij?SPOILER: P.S.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar... zet m op allen hier!![]()
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik ben er echt klaar mee.quote:
waarmeequote:
goed dat je dat zegt...het is denk ik tot vanavond 24:00?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:19 schreef chufi het volgende:
Maar goed hier moeten we het mee doen,.. Vandaag de hele dag de tijd om een keuze te maken
Nu al met dit seizoen en dat die mercedes motor zo illegaal is en dat het pas in juli wordt aangepast.quote:
Yup. Princes wordt geholpen door mama FIA/F1quote:
misschien stort ie in halverwege het seizoenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:27 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Nu al met dit seizoen en dat die mercedes motor zo illegaal is en dat het pas in juli wordt aangepast.
Geef ze maar de trofeeën nu al aan Mercedes
Hij wordt in ieder geval fluitend eerste. Alsof het hem geen enkele moeite kost. Opvallend wel.quote:
We zijn net begonnen, even zien hoe de rest zich gaat ontwikkelenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij wordt in ieder geval fluitend eerste. Alsof het hem geen enkele moeite kost. Opvallend wel.
Ik denk dat de overmacht van Mercedes wel blijvend is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn net begonnen, even zien hoe de rest zich gaat ontwikkelen
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
goed dat je dat zegt...het is denk ik tot vanavond 24:00?
Mogelijk, mogelijk ook nietquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik denk dat de overmacht van Mercedes wel blijvend is.
Goed idee, ik ga ook even kijken, gooi sowieso deze ronde Williams eruit.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:39 schreef pullup het volgende:
Ga denk ik alles wat niet Audi is eens uit mijn team flikkeren
Weinig verdere opties eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:39 schreef pullup het volgende:
Ga denk ik alles wat niet Audi is eens uit mijn team flikkeren
Dat zat er wel aan te komenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:02 schreef pullup het volgende:
Gaat een extra pauze worden in het programma
https://nos.nl/artikel/26(...)oorlog-midden-oosten
Goedemorgen, dank voor de uitslag. Wij hebben niet gekeken. Wekker ging pas om 6 uur.quote:
Toch nog tweede.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |