misschien stort ie in halverwege het seizoenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:27 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Nu al met dit seizoen en dat die mercedes motor zo illegaal is en dat het pas in juli wordt aangepast.
Geef ze maar de trofeeën nu al aan Mercedes
Hij wordt in ieder geval fluitend eerste. Alsof het hem geen enkele moeite kost. Opvallend wel.quote:
We zijn net begonnen, even zien hoe de rest zich gaat ontwikkelenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij wordt in ieder geval fluitend eerste. Alsof het hem geen enkele moeite kost. Opvallend wel.
Ik denk dat de overmacht van Mercedes wel blijvend is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn net begonnen, even zien hoe de rest zich gaat ontwikkelen
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
goed dat je dat zegt...het is denk ik tot vanavond 24:00?
Mogelijk, mogelijk ook nietquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik denk dat de overmacht van Mercedes wel blijvend is.
Goed idee, ik ga ook even kijken, gooi sowieso deze ronde Williams eruit.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:39 schreef pullup het volgende:
Ga denk ik alles wat niet Audi is eens uit mijn team flikkeren
Weinig verdere opties eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:39 schreef pullup het volgende:
Ga denk ik alles wat niet Audi is eens uit mijn team flikkeren
Dat zat er wel aan te komenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:02 schreef pullup het volgende:
Gaat een extra pauze worden in het programma
https://nos.nl/artikel/26(...)oorlog-midden-oosten
Goedemorgen, dank voor de uitslag. Wij hebben niet gekeken. Wekker ging pas om 6 uur.quote:
Toch nog tweede.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |