Gaan we nou ineens haasten?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:31 schreef Pino112 het volgende:
F1 / FOK! F1-manager 2026 is van start! #1 Met meer teams
Snel, meld je aan!
Wat Pienjo zegtquote:
Mag ik niet meer meedoenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:42 schreef D. het volgende:
@:Prisha
@:oma-Nijn
@:Sabata
@:Zorro
@:engine
@:WillemsJ
@:Sally
@:_UserName_
Hij kan weer
https://managers.fok.nl/f1/f1-2026/aanmelden
[..]
Wat Pienjo zegt
Jawel, maar jij likete net mijn post, dus je was al aanwezig. Ik heb iedereen die na Pienjo's post niet (zichtbaar) aanwezig was geweest een mention gegevenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Mag ik niet meer meedoen![]()
![]()
Ik heb me wel alvast aangemeld
Zin inquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar jij likete net mijn post, dus je was al aanwezig. Ik heb iedereen die na Pienjo's post niet (zichtbaar) aanwezig was geweest een mention gegeven
Den Haag zit al te trappelen....quote:
Gedaan en dank je welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:31 schreef Pino112 het volgende:
F1 / FOK! F1-manager 2026 is van start! #1 Met meer teams
Snel, meld je aan!
Dank je.quote:
Ik kan dm knop niet op m’n iPad vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:50 schreef D. het volgende:
Subleague aangemaakt, DM me even voor het wachtwoord
Desktop versie?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan dm knop niet op m’n iPad vinden
Ik heb jou een DM gestuurd. Niet doorvertellen dat ik je een speciale behandeling heb gegeven hequote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onder je bergquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gelukt!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb jou een DM gestuurd. Niet doorvertellen dat ik je een speciale behandeling heb gegeven he
quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |