Ik zie verder weinig?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:13 schreef chufi het volgende:
Hier doen we het mee ....
[ afbeelding ]
Tot in Melbourne en succes met het uitzoeken van je team wanneer dat kan
Ik moest reloaden want de F1 site timing was niet aldoor correct en nu was ik te laat.. Dan maar een anderequote:
Nu zie ik hetquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest reloaden want de F1 site timing was niet aldoor correct en nu was ik te laat.. Dan maar een andere
Ik zit ook al te wachtenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zit maar te F5-en.. Gaan we nog strijden?😎
Dat geloof ik ook wel... Team Nijn is ietwat ongeduldigquote:Op zondag 1 maart 2026 10:04 schreef D. het volgende:
@:pino112 is vast hard aan het werk voor ons allen
We zijn allemaal ongeduldig, en Pino is doorgaans niet zo scheutig met ons op de hoogte houden van de vooruitgang (quote:Op zondag 1 maart 2026 10:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel... Team Nijn is ietwat ongeduldig
We wachten 'rustig' af. Ik heb alle vertrouwen in die vogelquote:Op zondag 1 maart 2026 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn allemaal ongeduldig, en Pino is doorgaans niet zo scheutig met ons op de hoogte houden van de vooruitgang (), maar hij levert wel altijd, dus het komt vast goed
Dank je alvastquote:Op maandag 2 maart 2026 19:26 schreef WillemsJ het volgende:
Mochten we een team samenstellen... neem GEEN Aston Martin. Waarschijnlijk zullen ze alleen maar de formatie ronde meedoen.
Ik hoorde hetquote:Op maandag 2 maart 2026 19:26 schreef WillemsJ het volgende:
Mochten we een team samenstellen... neem GEEN Aston Martin. Waarschijnlijk zullen ze alleen maar de formatie ronde meedoen.
Wie heeft die car gebouwd ?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik hoorde het![]()
Die hebben het goed voor elkaar
Dank je voor de infoquote:Op maandag 2 maart 2026 19:26 schreef WillemsJ het volgende:
Die eerst bij RedBull zat toch?quote:
Zeker komt het goed, ik hoop morgen!quote:Op zondag 1 maart 2026 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn allemaal ongeduldig, en Pino is doorgaans niet zo scheutig met ons op de hoogte houden van de vooruitgang (), maar hij levert wel altijd, dus het komt vast goed
Aston Martin, Andrea Moda. Zelfde Initialen, zelfde "vakmanschap"quote:Op maandag 2 maart 2026 19:26 schreef WillemsJ het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2026 19:26 schreef WillemsJ het volgende:
Aangemeldquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:35 schreef chufi het volgende:
https://managers.fok.nl/f1/f1-2026/aanmelden/stap/4 done
Gaan we nou ineens haasten?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:31 schreef Pino112 het volgende:
F1 / FOK! F1-manager 2026 is van start! #1 Met meer teams
Snel, meld je aan!
Wat Pienjo zegtquote:
Mag ik niet meer meedoenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:42 schreef D. het volgende:
@:Prisha
@:oma-Nijn
@:Sabata
@:Zorro
@:engine
@:WillemsJ
@:Sally
@:_UserName_
Hij kan weer
https://managers.fok.nl/f1/f1-2026/aanmelden
[..]
Wat Pienjo zegt
Jawel, maar jij likete net mijn post, dus je was al aanwezig. Ik heb iedereen die na Pienjo's post niet (zichtbaar) aanwezig was geweest een mention gegevenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Mag ik niet meer meedoen![]()
![]()
Ik heb me wel alvast aangemeld
Zin inquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar jij likete net mijn post, dus je was al aanwezig. Ik heb iedereen die na Pienjo's post niet (zichtbaar) aanwezig was geweest een mention gegeven
Den Haag zit al te trappelen....quote:
Gedaan en dank je welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:31 schreef Pino112 het volgende:
F1 / FOK! F1-manager 2026 is van start! #1 Met meer teams
Snel, meld je aan!
Dank je.quote:
Ik kan dm knop niet op m’n iPad vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:50 schreef D. het volgende:
Subleague aangemaakt, DM me even voor het wachtwoord
Desktop versie?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan dm knop niet op m’n iPad vinden
Ik heb jou een DM gestuurd. Niet doorvertellen dat ik je een speciale behandeling heb gegeven hequote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onder je bergquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gelukt!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb jou een DM gestuurd. Niet doorvertellen dat ik je een speciale behandeling heb gegeven he
quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |