Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 7 december 2025 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat Verstappen na de stop van Piastri wél gaat proberen Norris naar Leclerc te duwen? Anders geef je uiteraard de kans op de titel gewoon weg, maar dat kan een keuze zijn.
Die komt er niet.quote:
Die heeft en redleijk gratis stop gekregen, Piastri moet ook nog stoppen dus als Max eerst de pit in gaat..quote:
Niet veel, maar bij een late SC kan er van alles gebeuren, natuurlijk. Bijvoorbeeld dat Lando zelf zit te slapen of gewoon door de zenuwen een slechte herstart heeft waarbij hij door meerderen ingehaald wordt, terwijl er niet genoeg tijd meer is om ze weer in te halen.quote:Op zondag 7 december 2025 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar welk gevaar dan, precies? Welk scenario zou Norris een plek kunnen doen verliezen die Piastri niet ongedaan kan maken?
Oscar pit nuquote:Op zondag 7 december 2025 15:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft en redleijk gratis stop gekregen, Piastri moet ook nog stoppen dus als Max eerst de pit in gaat..
Voorsprong is nu groot genoeg.quote:Op zondag 7 december 2025 15:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen, tijd genoeg, anders gaat piastri er voorbij
VER zou dan ook moeten stoppen, want met oude banden is hij dan ook kwetsbaarquote:Op zondag 7 december 2025 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat Verstappen na de stop van Piastri wél gaat proberen Norris naar Leclerc te duwen? Anders geef je uiteraard de kans op de titel gewoon weg, maar dat kan een keuze zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |