Gewoon degelijk als je het mij vraagtquote:
Toen was ik dronkenquote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef Rnie het volgende:
Voelde we ons niet ook zo in 2021? Zo halverwege?
![]()
True maar ik ga geen hoop koesteren.quote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef Rnie het volgende:
![]()
Zo'n opmerking na de ontknoping op dezelfde baan vier jaar geleden.quote:Op zondag 7 december 2025 14:53 schreef Newone82 het volgende:
Norris gaat easy kampioen worden helaas
Nee, maar Yuki klonk zo boos dat dit gevoel is dat ik er bij kreeg.quote:Op zondag 7 december 2025 14:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op zo'n manier wil je echt geen kampioen worden.
quote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef Rnie het volgende:
![]()
Definitief gespeeld.quote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Zo'n opmerking na de ontknoping op dezelfde baan vier jaar geleden.
Be carefull what you wish forquote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef raptorix het volgende:
Kom doe een SC, we hebben iets nodigs.
Ja moet nog.quote:
Ja, dat ze dat niet voorgedaan hebben, handrem aan in sector 3, had die zo leclerc in de DRS geredenquote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Het was zijn beste poging van het jaar
Maar checo deed het beter
Nee, toen was ik veel zenuwachtiger omdat het op de baan uitgevochten moest worden.quote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef Rnie het volgende:
![]()
Maar wel eens dat er iets bij Norris zelf zal moeten gebeuren? In elk ander geval gaat hij gewoon achter Verstappen aan kunnen rijden en hij is binnen.quote:Op zondag 7 december 2025 14:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af. Kan nog vanalles gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |