Zal wel. Maar dat gaat niemand norris in dank afnemen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:09 schreef Newone82 het volgende:
Norris en Piastri gaan van plek verwisselen just to be sure. Let maar op.
Dit snapt niemand.quote:Op zondag 7 december 2025 15:10 schreef Lichtloper het volgende:
Waarom niet pitten en dan de race vertragen?
PIA gaat hem er dan 100% voor latenquote:Op zondag 7 december 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc kan zich onsterfelijk maken.
Ze rijden ook alle 20 nogquote:Op zondag 7 december 2025 15:10 schreef raptorix het volgende:
Bijzonder, we hebben geen enkele SC gehad, volgens mij nog niet gebeurt dit seizoen.
SC gezien hoor in afgelopen races.quote:Op zondag 7 december 2025 15:10 schreef raptorix het volgende:
Bijzonder, we hebben geen enkele SC gehad, volgens mij nog niet gebeurt dit seizoen.
Te weinig druk, lijkt me sterkquote:
Omdat dat knap lastig is. In het bochtige gedeelte kan je misschien paar tienden vertragen, maar je hebt ook kans dat je op het rechte stuk gewoon gepakt wordtquote:Op zondag 7 december 2025 15:10 schreef Lichtloper het volgende:
Waarom niet pitten en dan de race vertragen?
Neuh.quote:
Kortom. Ook Charles gaag het WK niet verpesten.quote:Op zondag 7 december 2025 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
PIA gaat hem er dan 100% voor laten
Is niet nodig voorlopigquote:Op zondag 7 december 2025 15:09 schreef Newone82 het volgende:
Norris en Piastri gaan van plek verwisselen just to be sure. Let maar op.
quote:Op zondag 7 december 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja je kunt juichen voor leclerc, maar dat is niet voldoende voor een wereldtitel voor Verstappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |