Dit ja, die was aardig aan het zwabberen.quote:
forcing off trackquote:
Yuki wordt als 1e genoemdquote:
Alle vier wielen buiten de witte lijnquote:
Normaalgesproken wel maar we hebben het wel over een Brit..quote:Op zondag 7 december 2025 14:38 schreef SiGNe het volgende:
4 banden buitend e baan betekent 5 sec tijdstraf, toch?
Tuurlijk wel Britten zijn gewoon biasedquote:Op zondag 7 december 2025 14:40 schreef Evenstar het volgende:
Lol F1TV zegt surely can't give a penalty
Zei ik tooch? Yuki werd als 1e genoemd .quote:Op zondag 7 december 2025 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
UPDATE: TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 22 (TSU) AND 4 (NOR) NOTED - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
Ja lijkt me terecht.quote:
is in onderzoekquote:
Whut.quote:Op zondag 7 december 2025 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
UPDATE: TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 22 (TSU) AND 4 (NOR) NOTED - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
quote:Op zondag 7 december 2025 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zei ik tooch? Yuki werd als 1e genoemd .
quote:Op zondag 7 december 2025 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 4 (NOR) AND 22 (TSU) UNDER INVESTIGATION - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
Yup maar er is nieuws.quote:Op zondag 7 december 2025 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zei ik tooch? Yuki werd als 1e genoemd .
Dan heeft Norris ook buiten de baan ingehaald. Dat mag ook niet.quote:Op zondag 7 december 2025 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Yup.quote:Op zondag 7 december 2025 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heeft Norris ook buiten de baan ingehaald. Dat mag ook niet.
de eerste melding had dus weinig te maken met wie er eerst stond.quote:
Mij niet, Dat er Yuki geen ruimte over laat mag, hij rijdt ervoor immers.quote:
Heeft ook gewoon UI.quote:Op zondag 7 december 2025 14:42 schreef Evenstar het volgende:
Hij reed er zelf buiten lol wtf, geef de beker dan gewoon aan Norris
Nee, dat was die van Yukiquote:Op zondag 7 december 2025 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
de eerste melding had dus weinig te maken met wie er eerst stond.
Was nog niet eens bij het rempunt.quote:Op zondag 7 december 2025 14:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mij niet, Dat er Yuki geen ruimte over laat mag, hij rijdt ervoor immers.
Was volgens mij ook geen weaving under breaking
F-Side rommel.quote:Op zondag 7 december 2025 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
Stewards hebben waarschijnlijk geen ballen
Waarom, dan wint Piastriquote:
OOk dat ja,.. was op een recht stukquote:Op zondag 7 december 2025 14:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was nog niet eens bij het rempunt.
wat denk je zelf? een brit die kampioen kan worden laten ze echt niet voorbij gaanquote:
Mocht Piastri voor Norris aan de kant moeten, hoop ik wel dat hij het zo demonstratief mogelijk doet, ja.quote:Op zondag 7 december 2025 14:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maakt voorlopig weinig uit, desnoods gaat Piastri voor de finish stil staan
Hij komt op deze manier voor PIA terecht na zijn stop.quote:Op zondag 7 december 2025 14:44 schreef Middelpunt het volgende:
Zelfs als Norris 5sec krijgt haalt hij het nog.. Leclerc kan heel misschien binnen 5 sec blijven maar dan laat Piastri heb voorbij en is hij alsnog 3e.
Moiving under braking is sowieso gelul in de ruimte.quote:
Haha. We gaan het zien.quote:Op zondag 7 december 2025 14:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wat denk je zelf? een brit die kampioen kan worden laten ze echt niet voorbij gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |