Da's toch als je te snel reageertquote:
jij denkt dat beide papaya's er af gaan?quote:
* greysbones ziet een gaatje in Stig en plakt hem snelquote:
Dan moet Max de race nog steeds uitrijdenquote:Op zondag 7 december 2025 13:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij denkt dat beide papaya's er af gaan?
ik was niet te snel. was gewoon een losse post met genoeg tekstquote:Op zondag 7 december 2025 13:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Da's toch als je te snel reageert
top 3 ongewijzigdquote:Op zondag 7 december 2025 13:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij denkt dat beide papaya's er af gaan?
Ik las pakt.quote:Op zondag 7 december 2025 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones ziet een gaatje in Stig en plakt hem snel
dan ist niet na 5min al niet meer spannend. is pas gespeeld als ze allemaal over de finish zijnquote:
Oh, die krijg ik altijd danquote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was niet te snel. was gewoon een losse post met genoeg tekst
Ik heb ze tenminste goed afgericht.quote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef SiGNe het volgende:
Zo, draadloze koptelefoon op.. ik ben klaar voor als mijn kat weer aandacht gaat vragen tijdens de race (ik spreek uit ervaring)
Yuki moet gewoon 9 plaatsen winnen bij de start en dan Norris in de weg gaan zitten. Zo simpel is hetquote:Op zondag 7 december 2025 13:57 schreef littlemindy het volgende:
Kan Yuki zich niet laten afzakken, Max voorbij laten en dan Norris in de weg gaan zitten?
Thanksquote:Op zondag 7 december 2025 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones ziet een gaatje in Stig en plakt hem snel
Jij bent ook altijd goed op feesten en partijen zeker?quote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen eruit in bocht 1, met Piastri, anticlimax.
ik denk dat lando chockedquote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef heywoodu het volgende:
Niet jinxenquote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef heywoodu het volgende:
Piastri krijgt niet eens de kans, is ook iemand die meestal weinig risicio neemt en eerder ruimte geeft.quote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef heywoodu het volgende:
hier nietquote:
In dat geval beloof ik niet dat ik de race ga uitkijken. Nepfan of niet, die anticlimax is me dan net iets te groot.quote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef heywoodu het volgende:
Ex boerderij kat, die heeft nu na 16 jaar pas door hoe een katttenluik werkt en dat kwam vooral omdat een buurkat van 1,5 hier "inbrak" en het 'm voor deed..quote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ze tenminste goed afgericht.
Norris en Piastri eruit in bocht 1quote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |