Ik luister vrijwel dagelijks naar Coen en Sanderquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik luister behalve de Top 2000 zelden radio dus Coen en Sander herken ik niet
Ze zijn ook welleens op tv. En vroeger van serious request.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik luister behalve de Top 2000 zelden radio dus Coen en Sander herken ik niet
Ik weet prima hoe ze eruit zien maar hun stemmen herkennen, neuhquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze zijn ook welleens op tv. En vroeger van serious request.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:34 schreef Yesse het volgende:
Zouden radiostemmen beter te herkennen zijn omdat je ze bijna altijd zonder beeld hoort?
Ja die kwam echt uit het niets.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een kleine input van boven om de naam Koen te laten vallen.
Is ook overduidelijk als je Koen kent. Maar dit was duidelijk voorgezet, hoe dan ook. Gerard vraagt eerst om de naam aan Monica en heeft net de alles incluis achternaam te pakken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja die kwam echt uit het niets.
Ik hoor wel duidelijk Koen.
Ook hoe die beweegtquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is ook overduidelijk als je Koen kent. Maar dit was duidelijk voorgezet, hoe dan ook. Gerard vraagt eerst om de naam aan Monica en heeft net de alles incluis achternaam te pakken.
Lijkt mij ook. Die waren duidelijk het minstquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:17 schreef NailQueen het volgende:
Alvast een voorspelling: De klompen gaan er uit
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:17 schreef NailQueen het volgende:
Alvast een voorspelling: De klompen gaan er uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |