Klinkt als een loser.quote:Op zondag 7 december 2025 06:45 schreef Plompzakker het volgende:
Dat hij elke avond liever ging zuipen dan voor zijn kinderen zorgen
Ik wist niet dat jij van de verkeerde kaaaaant was...quote:Op zondag 7 december 2025 06:45 schreef Plompzakker het volgende:
Ik gooi die ook gewoon de op de vloer van de badkamer altijd. Heb wel een wasmand staan maar gebruik die niet.quote:Op zondag 7 december 2025 00:55 schreef Masberum het volgende:
en dat ze de vuile was niet gewoon in de wasmand plaatste maar soms ook ernaast
Wat is het probleem hiermee? Is alleen maar handig als die kastjes en deuren openstaan, het ziet er misschien minder mooi uit dat is het enige tegenargument. Het is wel 10x praktischer.quote:Op zondag 7 december 2025 09:44 schreef Jahr00n het volgende:
Deuren open laten staan. Keukenkastjes niet dicht doen.
Echt verschrikkelijk irritant
Wij vonden een keer meelmotlarven omdat een mot erin was gesneakt toen het openstond.quote:Op zondag 7 december 2025 10:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is het probleem hiermee? Is alleen maar handig als die kastjes en deuren openstaan, het ziet er misschien minder mooi uit dat is het enige tegenargument. Het is wel 10x praktischer.
Serieus nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 7 december 2025 10:40 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wij vonden een keer meelmotlarven omdat een mot erin was gesneakt toen het openstond.
Heeft bij ons ook jaaaaren geduurd. Nu ben ik een keukenlade-nazi, en heb ik voor letterlijk alles containers.quote:
Ben jij een vrouw dan?quote:Op zondag 7 december 2025 06:45 schreef Plompzakker het volgende:
Bij mij zijn alle kastjes en deuren altijd toe en toch heb ik meelmotjes en hun rupsjes gehad.. het lag dus niet aan je partner..quote:Op zondag 7 december 2025 10:40 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wij vonden een keer meelmotlarven omdat een mot erin was gesneakt toen het openstond.
Nee het ligt eraan dat de kasten dan niet schoongemaakt worden en er etensresten liggenquote:Op zondag 7 december 2025 15:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bij mij zijn alle kastjes en deuren altijd toe en toch heb ik meelmotjes en hun rupsjes gehad.. het lag dus niet aan je partner..
Nee dat was het dus ook niet.quote:Op zondag 7 december 2025 15:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee het ligt eraan dat de kasten dan niet schoongemaakt worden en er etensresten liggen
Dit is geen kleine onschuldige gewoonte, dit is ronduit goor en psycho.quote:Op zondag 7 december 2025 13:12 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gebruikte tampons achterlaten op het toilet (ja dus niet in de daarvoor bestemde vuilnisbak)
Is je moeder nog steeds niet in de overgang?quote:Op zondag 7 december 2025 13:12 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gebruikte tampons achterlaten op het toilet (ja dus niet in de daarvoor bestemde vuilnisbak)
We hebben het hier over partners. Jou ma valt meer in de categorie gebruiksvoorwerpen, in fora Klussen & Uitwonenquote:Op zondag 7 december 2025 16:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is je moeder nog steeds niet in de overgang?
Praat dan gewoon door.quote:Op zondag 7 december 2025 09:15 schreef Lichtloper het volgende:
Als ik iets vertel, maakt ze mijn zinnen af. Zonder te weten wat ik wilde vertellen. Wacht gewoon even tot ik uitgesproken ben, dan hoef je ook niet te gokken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |