Zien jullie de aankomende Klassieker als een grote wedstrijd?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
Jammer dat Ueda nooit scoort in de grote wedstrijden
Tegen Ajax zijn de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Zien jullie de aankomende Klassieker als een grote wedstrijd?
Bizar dat dit ajax nog 3e staat.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Ajax zijn de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.
NEC en AZ kunnen er nog overheen.quote:
Hij kreeg ook alle tijd en ruimte maar had vooralsnog meer acties in huis dan Sauer de afgelopen 5 wedstrijden. Die is echt nog niet toe aan een basisplaats.quote:Op zondag 7 december 2025 00:04 schreef Vis1980 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Borges speelde nog best goed.
Ik mag toch hopen dat men niet denkt dat we daar wel even gaan winnen. Het vertrouwen is broos, de resultaten zijn niet geweldig en er is ongeveer meer geblesseerd dan fit. Laatst nog bij GAE onderuit in een onthutsend zwakke pot en die schat ik wel wat lager in. Nee, dat gaat gewoon een heel lastig potje voor ons worden.quote:Op zondag 7 december 2025 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
NEC en AZ kunnen er nog overheen.
En zo extreem slecht zijn ze ook niet. Hopelijk gaan ze er bij Feyenoord in alle euforie van vanavond niet weer al te veel in geloven dat ze goed zijn want dan verlies je daar gewoon. Dat PEC was echt krankzinnig slecht.
Het oogt wel beter zo met Borges en ook Timber haalde weer een x zijn niveau. Maar zoals je terecht op merkt is het allemaal erg fragiel en kan het zomaar weer in mekaar donderen.quote:Op zondag 7 december 2025 00:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat men niet denkt dat we daar wel even gaan winnen. Het vertrouwen is broos, de resultaten zijn niet geweldig en er is ongeveer meer geblesseerd dan fit. Laatst nog bij GAE onderuit in een onthutsend zwakke pot en die schat ik wel wat lager in. Nee, dat gaat gewoon een heel lastig potje voor ons worden.
Is het een zes punten wedstrijd?quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is altijd een grote wedstrijd, en zeker nu, de lamme tegen de blinde.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom op hé, dit is echt onzin.quote:Op zondag 7 december 2025 09:54 schreef Haringkop2 het volgende:
Die blessure van Steijn was ook niet slim, belachelijk hard sprinten op een bal die je nooit gaat redden. Alleen om te laten zien dat je hard werkt aan de trainer.
Blijft denk ik nog wel tot aan de zomer onder de radar. Tenzij hij echt basisplekken krijgt op het WK, maar dat lijkt mij nog niet.quote:Op zondag 7 december 2025 10:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Iets meer inhoud nog en ik ben bang dat hij deze zomer al weg is. Wat een speler
Wat was hij weer goed gisteren hé. Die pass op 1.13 bohhhh.quote:Op zondag 7 december 2025 10:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Iets meer inhoud nog en ik ben bang dat hij deze zomer al weg is. Wat een speler
“Valente was zelf toe aan de volgende stap, en als een club als Real Betis Sevilla dan 23 miljoen biedt moeten wij als Feyenoord wel meewerken. Een prachtige winst van 15 miljoen op één jaar.quote:Op zondag 7 december 2025 11:40 schreef TweedeKlum het volgende:
We verkopen nooit voor megabedragen met die Aldimentaliteit.
Hij moet vooral fysiek sterker worden wil hij zich staande houden in dat PL-geweld.quote:Op zondag 7 december 2025 10:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ja, zoiets zal het wel worden.quote:Op zondag 7 december 2025 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Valente was zelf toe aan de volgende stap, en als een club als Real Betis Sevilla dan 23 miljoen biedt moeten wij als Feyenoord wel meewerken. Een prachtige winst van 15 miljoen op één jaar.
En dan weer alles wegsmijten aan een Portugese reservespeler
Valanta wint over 3 jaar gewoon de gouden bal ! Hij heeft dit seizoen nog geen belangrijke wedstrijd voor Feyenoord weten te beslissen maar dat boeit verder niet! als ie het maar laat zien tegen teams als PEC,Volendam en Almelo!quote:Op zondag 7 december 2025 12:55 schreef Vis1980 het volgende:
Die gaat Frenkie De Jong opvolgen bij Barcelona als Frenkie zelf naar de zandbak gaat.
Dat is leuk voor Valanta, maar ik heb het over Valente.quote:Op zondag 7 december 2025 18:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valanta wint over 3 jaar gewoon de gouden bal ! Hij heeft dit seizoen nog geen belangrijke wedstrijd voor Feyenoord weten te beslissen maar dat boeit verder niet! als ie het maar laat zien tegen teams als PEC,Volendam en Almelo!
Hup Valanta! hup randstadmediahype!
PSVCLquote:Op zondag 7 december 2025 18:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valanta wint over 3 jaar gewoon de gouden bal ! Hij heeft dit seizoen nog geen belangrijke wedstrijd voor Feyenoord weten te beslissen maar dat boeit verder niet! als ie het maar laat zien tegen teams als PEC,Volendam en Almelo!
Hup Valanta! hup randstadmediahype!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |