En vlees!quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:53 schreef Since2003 het volgende:
toiletpapier en mondkapjes morgen weer uitverkocht
Zou vooral diepvriesspinazie ed in slaan. Heb je meer aan bij een nucleaire rampquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:53 schreef Since2003 het volgende:
Ik ben nog oud genoeg om te weten dat je Spinazie uit de moestuin niet mocht etenquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:53 schreef Since2003 het volgende:
Misschien geen goed idee, omdat de elektriciteit waarschijnlijk uitvalt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zou vooral diepvriesspinazie ed in slaan. Heb je meer aan bij een nucleaire ramp
Nee, ik woon in Brabant, maar ik las het,en toevallig had ik gisteren gelezen dat er jodium-tabletten in het Kruidvat nood-pakket zitten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Maar je zult er vast niet in de buurt wonen
quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:11 schreef tesssssssss het volgende:
"Er zijn beperkte, tijdelijke reparaties aan het dak uitgevoerd, maar een uitgebreide restauratie blijft essentieel om verdere achteruitgang te voorkomen en de nucleaire veiligheid op de lange termijn te garanderen", zegt directeur-generaal Grossi.
Volgens de IAEA is er geen blijvende schade aan de dragende structuur, of aan bewakingssystemen
Als het beschermdak van chernobyl beschadigd?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:31 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Misschien geen goed idee, omdat de elektriciteit waarschijnlijk uitvalt.
Dat heeft ook niks met het dak in chernobyl te makenquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Brabant, maar ik las het,en toevallig had ik gisteren gelezen dat er jodium-tabletten in het Kruidvat nood-pakket zitten.
...en ik had vrijdag dat noodpakketten-boekje gekregen.
Als het je interesseert en je hebt deze serie nog niet gekeken, dan zou ik die echt aanraden.
Bekijk deze YouTube-video
Que?quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat heeft ook niks met het dak in chernobyl te maken
Nee, bij een grote kernramp waarbij je niet naar de winkel kunt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als het beschermdak van chernobyl beschadigd?
Nou.. wat moet er gebeuren dan om dat hier voor elkaar te krijgen?quote:Op zondag 7 december 2025 00:27 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, bij een grote kernramp waarbij je niet naar de winkel kunt.
Ja, of een foutje met een Amerikaanse atoombom bij Volkel. Veel meer hebben wij niet. Onze kerncentrale in Borssele heeft wel een zwaar, betonnen omhulsel, dus daar moet je dan al een grote bom opgooien om die (samen met de reactor) te kraken.quote:Op zondag 7 december 2025 00:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou.. wat moet er gebeuren dan om dat hier voor elkaar te krijgen?
Putler die te vaak aan de vodka heeft gezeten en perongeluk op het rode knopje met 'Randstad' drukt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |