Ik ben wel vrij zeker van People Watching ook, of is die niet 2025?quote:Op maandag 8 december 2025 09:41 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Internationaal via vrije keuze, mijn gokjes:
Raye 2x
Olivia Dean
Alex Warren met Ordinary
Chappell Roan 2x
Tame Impala
Taylor Swift
Sombr
Lady Gaga (Abracadabra)
Sam Fender? Die is 2024 en was een behoorlijke omissie op de keuzelijst. Daarom had ik die niet bedacht.quote:Op maandag 8 december 2025 09:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij zeker van People Watching ook, of is die niet 2025?
Ach er moeten ook momenten zijn om even naar de wc te gaan enz toch?quote:Op maandag 8 december 2025 09:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bente met dat Cher broddelwerk komt hoog dus
Die heb ik best vaak als vrije keuze gezien de afgelopen week, dus volgens mij komt die best in de buurt.quote:Op maandag 8 december 2025 09:50 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Sam Fender? Die is 2024 en was een behoorlijke omissie op de keuzelijst. Daarom had ik die niet bedacht.
Geen Rosalia dus? Nog te vroeg?quote:Op maandag 8 december 2025 09:41 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Internationaal via vrije keuze, mijn gokjes:
Raye 2x
Olivia Dean
Alex Warren met Ordinary
Chappell Roan 2x
Tame Impala
Taylor Swift
Sombr
Lady Gaga (Abracadabra)
Waardeloze timing van die zaak omdat het nogal interpretatie was.quote:Op maandag 8 december 2025 09:52 schreef Tussle266 het volgende:
Marco B te A top 100 dus. Lekker man.
Sowieso al die mensen die nu denken dat ie onschuldig is verklaard, snappen het rechtssysteem niet.quote:Op maandag 8 december 2025 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waardeloze timing van die zaak omdat het nogal interpretatie was.
Te snob, amper een hit hier, dus nog te vroegquote:
Jammer. Geweldige plaat. En zeker niet snob vind ik.quote:Op maandag 8 december 2025 09:57 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Te snob, amper een hit hier, dus nog te vroeg
Alle 35 van bart in de lijst (maar dat was een gimmick, want daar had bart ook op ingezet dit jaar). Bente erin, nieuw record NL liedjes (dus meer dan 381), Bente behoorlijk hoog en Marco B te A dus achter Danny en Boudewijn, maar voor J van der Ven. En een Foo Fighters op het randje, maar die verstond ik niet goed.quote:Op maandag 8 december 2025 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik werd net gebeld, wat was alle info?
als Charli XCX niet eens lukte heb ik er een hard hoofd in, maar aan mij heeft het niet gelegen.quote:
Meer Nederlandstalig is logisch met zoveel potentiele binnenkomers.quote:Op maandag 8 december 2025 09:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Alle 35 van bart in de lijst (maar dat was een gimmick, want daar had bart ook op ingezet dit jaar). Bente erin, nieuw record NL liedjes (dus meer dan 381), Bente behoorlijk hoog en Marco B te A dus achter Danny en Boudewijn, maar voor J van der Ven. En een Foo Fighters op het randje, maar die verstond ik niet goed.
Oh en Atje in de kist allebei erin.
Ja Marco B was natuurlijk te voorzien. Vrijspraak (idd niet te verwarren met onschuldig) is echt wel een reden voor mensen om te stemmen op m.quote:Op maandag 8 december 2025 09:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Alle 35 van bart in de lijst (maar dat was een gimmick, want daar had bart ook op ingezet dit jaar). Bente erin, nieuw record NL liedjes (dus meer dan 381), Bente behoorlijk hoog en Marco B te A dus achter Danny en Boudewijn, maar voor J van der Ven. En een Foo Fighters op het randje, maar die verstond ik niet goed.
Die Italiaanse smeerlap top 50 dus brrquote:Op maandag 8 december 2025 09:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij sowieso was gestegen, maar nu is ie harder gestegen dan bij geen vrijspraak maar een lichte straf.quote:Op maandag 8 december 2025 10:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja Marco B was natuurlijk te voorzien. Vrijspraak (idd niet te verwarren met onschuldig) is echt wel een reden voor mensen om te stemmen op m.
Die laatste vrees ikquote:Op maandag 8 december 2025 10:04 schreef Pino112 het volgende:
Bente met Blof of met die Beste Zangers-troep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar was dit de top 20 daar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Was de 'David goes down on' plaat op het randjequote:Op maandag 8 december 2025 09:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
En een Foo Fighters op het randje, maar die verstond ik niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |