quote:
Beter in de bochten dan op het rechte stukquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:31 schreef THEFXR het volgende:
Dat stuur van max gaat echt tekeer in de bochten.
Oude bandenquote:
Een behoorlijk stukje beter hoor. Vettel legde het ook af tegen Leclerc maar in de kwalificatie en veel minder vaak en met een veel kleiner verschil.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja Vettel ging niet heel veel beter af toch?
In q3 staan ze weer bovenaan.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde als de eerste run. En die waren al oud
zondag tranen wanneer haar zoon het WDC misloopt.quote:
TSU ook maar die geef ik minder kansquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:35 schreef Perox het volgende:
Antonelli moet nog even flink aan de bak.
En Alonso slipstreamquote:
Die neem ik niet eens meer mee in de beschouwingenquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
TSU ook maar die geef ik minder kans
Ben best fan aan het worden van ANT, maar erg consistent is 'ie nog niet.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:35 schreef Perox het volgende:
Antonelli moet nog even flink aan de bak.
heb je hem op block staan?quote:
Die hand is suggestief.quote:
Niet bij Ferrari, maar einde carrière ging het over. Althans daar had ik het over.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een behoorlijk stukje beter hoor. Vettel legde het ook af tegen Leclerc maar in de kwalificatie en veel minder vaak en met een veel kleiner verschil.
dat heeft hij al bewezenquote:
VAR.jpg @RamboDirkquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
Producer is met wie heeft het mooiste vriendinnetje bezig
Aston Martin was het ene weekend vintage Vettel het andere weekend matig.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet bij Ferrari, maar einde carrière ging het over. Althans daar had ik het over.
quote:
quote:
quote:
Holleeder is aanwezig?quote:
Die is het wel gewend, bij het karten verloor Lando ook altijd van Maxquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zondag tranen wanneer haar zoon het WDC misloopt.
Als ie morgen een goatifi doet.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij verkloot toch alles voor Max
voor RBR gunstigquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:41 schreef Evenstar het volgende:
Ik zou motor van Tsu helemaal opendraaien nu
Wel jammar dat Kimi er niet bij zit ....
je bent zelfquote:
nou vind ik als vrouw zijnde wel meevallen eigenlijkquote:
Dat zal ik niet ontkennen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |