"Ik ga jou nu verkrachten"quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:06 schreef Zoddie het volgende:
[..]
"En dit is echt hoe het moet bij vrouwen"
Zegt die dame bij hem op de bank ook nog.
Of dat nou wel of niet het geval is vrouwen mogen, nee moeten, elkaar meer steunen. De verwijten dat het het om het geld te doen is, of dat het verzonnen is omdat de feiten van jaren terug zijn moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de doorsnee man hier iets van mee krijgt
Dit is wat mijn vrouw al jaren zegt, het grootste probleem van vrouwen zijn andere vrouwen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Of dat nou wel of niet het geval is vrouwen mogen, nee moeten, elkaar meer steunen. De verwijten dat het het om het geld te doen is, of dat het verzonnen is omdat de feiten van jaren terug zijn moet maar eens afgelopen zijn.
Maakt dat wat uit als je al met de voeten in het water staat?quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:15 schreef Since2003 het volgende:
Bescherm dweilende vrouwen maar draai vooral niet de open kraan dicht.
Verdient echt te veel geld met het vermoorden van onze maatschappij.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De zieligheidsindustrie… daarom mag niets benoemd worden. En verandert er dus nooit wat wezenlijks.
Ja, links-liberale meisjes met suïcidale empathie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is wat mijn vrouw al jaren zegt, het grootste probleem van vrouwen zijn andere vrouwen.
Niet alleen wat dit betreft.
Dat valt inderdaad in die categorie ja, even iets van jezelf laten horen om deugpunten te scoren. Net als al die Amerikaanse celebs die riepen dat ze de VS zouden verlaten als Trump aan het bewind zou komen en dat nooit gedaan hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:43 schreef Toine51 het volgende:
BN'ers met hun oproepen....
Net als 10 jaar geleden die oproep om een vluchteling in huis te halen...
Die BNers willen ook weer ff lekker scoren....
Bleh..
Idd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad in die categorie ja, even iets van jezelf laten horen om deugpunten te scoren. Net als al die Amerikaanse celebs die riepen dat ze de VS zouden verlaten als Trump aan het bewind zou komen en dat nooit gedaan hebben.
Dat ''mannenprobleem'' is mij ook in het verkeerde keelgat geschoten. Het lijkt een soort aftreksel van ''all men are trash''quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
In een cultuur waar vrouwen sowieso minderwaardig zijn denk ik niet dat deze opmerking de grens nognwat verlaagd.
We hebben een beestenprobleem uit vrouwenhatende culturen die geen fuck te zoeken hebben in NL maar waar helemaal geen zicht op is of consequentie aan is verbonden. Geen mannenprobleem. Die bn-ers moeten zich schamen. Allemaal lekker deugen omdat je niks mag zeggen over de kont van je collega Marit, want dat is precies hetzelfde als afgeslacht worden door een illegaal monster. Goed zo mannen, zet hem op.
"Het zijn niet alle asielzoekers/moslims, maar het zijn wel altijd asielzoekers/moslims". Moet je eens proberen zo campagne te voerenquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat ''mannenprobleem'' is mij ook in het verkeerde keelgat geschoten. Het lijkt een soort aftreksel van ''all men are trash''
Als je er op in gaat dat het niet klopt/niet alle mannen krijg je allerlei ongetwijfeld oprecht bedoelde tegenargumenten als ''nee, niet alle mannen, maar het zijn wel altijd mannen'' en daarmee draag je onbedoeld bij aan nog een facet van polarisatie, nu tussen man en vrouw.
Yeah rightquote:We moeten dichtbij huis beginnen, merkt Hamer. ,,Daarmee bedoel ik: als we veiligheid persoonlijk maken, snappen mannen het eerder. Niemand wil dat zijn eigen vrouw of dochter gevaar loopt. Dus als ik daarover begin, snappen de meesten het wel. Maar je moet het niet alleen voor je kind of vriendin willen, maar voor alle vrouwen en daarmee voor de hele samenleving.’’
Dichtbij huisquote:
Rechtsstemmers hebben toch de meerderheid? Ondanks dat rechts het beleid dus kan bepalen nemen zij geen maatregelen waardoor de zwakkeren van de samenleving zich veilig en ongestoord zouden kunnen bewegen in de verstedelijkte gebieden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:31 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Zolang mensen links stemmen hoeven ze bij mij niet te komen janken.
Die van we eisen de nacht op?quote:Op zondag 7 december 2025 07:57 schreef William_Papadin het volgende:
Wat is er eigenlijk allemaal gedaan met dat geld dat ingezameld is door die chick die eerst ff een paar weken op vakantie ging ?
De perverse prikkels moeten en inderdaad uit. Bv beroep op beroep op beroep: als je als advocaat steevast zinloze zaken doet: geen financiering.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verdient echt te veel geld met het vermoorden van onze maatschappij.
Perverse prikkel die er uit moet.
Het kabinet PVV/VVD/NSC/BBB heeft zich duidelijk ingezet voor het voorkomen van dit probleem ja.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:31 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Zolang mensen links stemmen hoeven ze bij mij niet te komen janken.
Het is inderdaad zo dat je BN'ers nooit als voorbeeld of maatstaaf moet nemen.quote:Op zondag 7 december 2025 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het kabinet PVV/VVD/NSC/BBB heeft zich duidelijk ingezet voor het voorkomen van dit probleem ja.
Verder: hypocriete BNers en dit lost niks op helaas. Teveel incels en religekkies die zichzelf belangrijker vinden dan het welzijn van vrouwen op straat.
En daarom worden vrouwen verkracht en de keel doorgesneden als ze naar huis fietsen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wat ontmenselijkt.
Het maakt die vrouw enkel iets met borsten.
En dan verlagen de grenzen.
En DAAR zijn we erquote:Op zondag 7 december 2025 16:00 schreef Fleischmeister het volgende:
Omdat wij een opvoeding hebben gehad heeft dat verder nergens invloed op.
Dan weet je wel wie de broek aanheeft thuis en wat voor soort “man” Joris Linssen is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:25 schreef the-eye het volgende:
Nou hier zijn we wel even zoet mee want de reacties zijn echt hilarisch
Neem de ervaring van deze koene ridder:
[..]
Dus je laat je vrouw, in een vreemd land, op een agressieve kerel afstappen en zodoende weet je nu dat je niet bang hoeft te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |