Dat is een mooi vogeltjequote:
Morguh Pullup.quote:
APart ook wel, vond hem ook mooiquote:
Het is een regenkwartel ofzquote:
Er zijn zo ontzettend veel soorten vogels, door Pullup zie ik er veel die ik anders nooit gezien zou hebben.quote:
Heel veel idd.. ook met van die prachtige kleuren vaakquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn zo ontzettend veel soorten vogels, door Pullup zie ik er veel die ik anders nooit gezien zou hebben.
Missquote:
Ze komen vanzelf wel weer. Heb ik hier ook af en toe, dan ineens zijn ze weg en dan zijn ze er weerquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:18 schreef Lovely het volgende:
Dat zou helemaal mooi zijn..
Hier waren wel weer andere vogeltjes in de tuin, dus ik weer wat voer in de voersilo gedaan, komen die vogeltjes ineens niet meer
Denk dat ze sowieso niet komen als het regent ..quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze komen vanzelf wel weer. Heb ik hier ook af en toe, dan ineens zijn ze weg en dan zijn ze er weer
Het regent hier.quote:
O jaa hoor, zater er net hier ook een paar pindas te pikken in de regenquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat ze sowieso niet komen als het regent ..
Hier ook,maar wordt wel droog in de middagquote:
Draakjequote:
Het is slechts 35 minuten zoeken om hier aan wat coke te komen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Draakje![]()
Ik moest even zoeken wat je bedoelde
Gelukkig. Dit is niks aan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook,maar wordt wel droog in de middag
Leeuwardenquote:
Ik las het net ja..quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is slechts 35 minuten zoeken om hier aan wat coke te komen.
Liever droog en zonnige maarja..quote:
Nog wat "sneeuw" nodig?quote:
Het is hier al veel langer zo, alleen zijn ze er nu pas achtergekomenquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:35 schreef drakin het volgende:
Het js hier sl verl menger zo, sllern zijn ze ef nu kas schyergtkomrn.
Niet dat soort sneeuwquote:
Maar het wordt wel een stuk warmer komende week.quote:
Beetje "ijs" is ook wel te krijgenquote:
12/13 graden, maar nog wel met regen..vanaf woensdag droog..quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar het wordt wel een stuk warmer komende week.
Drugs are bad.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Beetje "ijs" is ook wel te krijgen
Ik had 15 graden begrepen, koelt het nu alweer afquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
12/13 graden, maar nog wel met regen..vanaf woensdag droog..
Mooie omgevingquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:45 schreef kree het volgende:
kom eens naar de dus een tussen katwijk en Scheveningen.
info, zoek op, de tapuit bezoekers centrum
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |