Hoiquote:
Ik ben vrijquote:
Geniet ervanquote:
jij ook, weet ook ff niet wat om nog wat over te kletsen.quote:
Grappig, ouwe nichtquote:
Ouwe cokesnuivert!!! Nein, niet/nicht persoonlijk nemen aub, emo. Las in de Donald Duck/Telegraav dat in Fryslan veel coke gesnov'n ben 'weestquote:
O ja, voor Soury (door de post van Marc-2011), die had een zwak voor Kevin Baconn, schiet me opeens te binnennnn \Baconnnnnnquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Grappig, ouwe nicht, eer-eergisteren "The Best you Can" gezien. B-fillum wel
, maar toch een 6- omdat ik coulant ben door de sint![]()
Wilde nog wat uit het vorige topic kwooten, maar ben vergeten hoe dat ook weer mot, dus ff kiekennnn of dat lukken gaat, Marcouszs
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:56 schreef chufi het volgende:
Uit eigen ervaring mijd ik stier confrontaties in Spanje ... het begon goed , maar daarna lama
Slaap zacht, cabrónquote:Op zaterdag 6 december 2025 01:08 schreef chufi het volgende:
Ik kon er op wachten ... oud herhaald plaatje
Vroeg op. Goede Sinterklaas gehad ?quote:
Geen Sinterklaas is voor mij een goede Sinterklaas.quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeg op. Goede Sinterklaas gehad ?
Wij hebben er ook niks aan gedaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen Sinterklaas is voor mij een goede Sinterklaas.
Ik stond om 17:55 in de Action toen ze omriepen dat ze gingen sluit. Snapte er niks van. Vrijdagavond is koopavond in Rotterdam. Helemaal vergeten dat het Sinterklaas was.quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hebben er ook niks aan gedaan.
Ook best wel apart dat ze daarom eerder dichtgaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik stond om 17:55 in de Action toen ze omriepen dat ze gingen sluit. Snapte er niks van. Vrijdagavond is koopavond in Rotterdam. Helemaal vergeten dat het Sinterklaas was.
Wist ook niet wat ik hoorde. Gaat Sinterklaas een comeback maken?quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook best wel apart dat ze daarom eerder dichtgaan.
Denk het niet, veel mensen zijn al met kerst bezig.quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wist ook niet wat ik hoorde. Gaat Sinterklaas een comeback maken?
Ik hou sowieso niet van feestdagen, maar kerst en sinterklaas vind ik veel minder erg dan Oud & Nieuw.quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het niet, veel mensen zijn al met kerst bezig.
Voor je het weet is het weer Januari.quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van feestdagen, maar kerst en sinterklaas vind ik veel minder erg dan Oud & Nieuw.
Inshallah!quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor je het weet is het weer Januari.
Had je meegekregen dat Leeuwarden Coke hoofdstad van Nederland is.quote:
Ja hebben we het gisternacht nog over gehad. Ik heb de huur al opgezegd. Leeuwarden, here I come!quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je meegekregen dat Leeuwarden Coke hoofdstad van Nederland is.
Is waar ook,quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja hebben we het gisternacht nog over gehad. Ik heb de huur al opgezegd. Leeuwarden, here I come!
Heel oubollig, een sjaal.quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
Weet je al wat je van de kerstman krijgt?
Oh ik dacht dat je een heel duur cadeau had gevraagd en er zeker was dat je die zou krijgen? Of is dat voor je verjaardag?quote:Op zaterdag 6 december 2025 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel oubollig, een sjaal.
En jij ?
Soul heeft een Switch 2 gekregen. Dus ik doe een beetje rustig aan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een heel duur cadeau had gevraagd en er zeker was dat je die zou krijgen? Of is dat voor je verjaardag?
Ik heb om een witte kerst gevraagd.
Wat een verwennerij! Dure vakantie, nu een Switch 2. Ik wil ook zo’n kerel!quote:Op zaterdag 6 december 2025 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft een Switch 2 gekregen. Dus ik doe een beetje rustig aan.
Volgend jaar is dat Twitch gebeuren in Rotterdam. Dat gaat enorm schelen in de kosten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat een verwennerij! Dure vakantie, nu een Switch 2. Ik wil ook zo’n kerel!
Okay, misschien toch liever een vrouw.
Als je naar Rotterdam komt gaan we sowieso meeten!quote:Op zaterdag 6 december 2025 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgend jaar is dat Twitch gebeuren in Rotterdam. Dat gaat enorm schelen in de kosten.
Dat is wel heel leuk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je naar Rotterdam komt gaan we sowieso meeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |