Als jij morgen ook in de IKEA bent kun je me treffen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:48 schreef Lovely het volgende:
Misschien heeft gebrokenglas wel een sixpack
Gezellig samen koffie drinken bij IKEAquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als jij morgen ook in de IKEA bent kun je me treffen.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig samen koffie drinken bij IKEA
Ben niet van plan om morgen daar naar toe te gaan..quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als jij morgen ook in de IKEA bent kun je me treffen.
Wonen jullie in dezelfde stad?quote:
Nou, met een sixpack.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben niet van plan om morgen daar naar toe te gaan..
En ik weet niet hoe jij eruit ziet
En een pak aan.quote:
Masr dat zie ik toch niet, als je een jas aan hebtquote:
Laat hij die openquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Masr dat zie ik toch niet, als je een jas aan hebt
Owja, da's waar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Masr dat zie ik toch niet, als je een jas aan hebt
Groot gelijk.quote:
Maar dsn heeft die nog een trui aanquote:
Niet zo moeilijk doen Lovely. Gewoon koffie drinken. Dan ergens in een gangetje zijn sixpakje kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dsn heeft die nog een trui aan
In de ballenbakquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen Lovely. Gewoon koffie drinken. Dan ergens in een gangetje zijn sixpakje kijken
Hij heeft zijn foto wel eens gepostquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben niet van plan om morgen daar naar toe te gaan..
En ik weet niet hoe jij eruit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zie je het nog niet.quote:
Iedere vrouw aanspreken met "hey lovely!"quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga wel rondlopen met een koffiemok. Een duidelijker herkenningspunt is er niet.
Een kartonnenbord met Bolk er opquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga wel rondlopen met een koffiemok. Een duidelijker herkenningspunt is er niet.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft zijn foto wel eens gepostZo ziet ie er niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |