niet veel eigenlijk? zijn gangetje en had ik al verteld beoordeling werk weer oke. naja volgend jaarplan wat minder uren werken enzo. heerlijk, hoe minder hoe beter is het voor mij. Naar 36 dus. maar zou nog minder willen eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zit in het Cupcakes team.
Jij nog nieuws?
vertel, hebben jullie een kop koffie gedronken?quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:29 schreef kree het volgende:
wel nieuws over meid enzo waar ik het vaak over gehad heb met diepe problemen enzo
ik heb dit afgehouden terwijl ik de kans had he..... maar ik schat mezelf nou niet zo stabiel, in. en iemand die helemaal nog meer problemen heeftquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
vertel, hebben jullie een kop koffie gedronken?
ik begrijp er niets vanquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dit afgehouden terwijl ik de kans had he..... maar ik schat mezelf nou niet zo stabiel, in. en iemand die helemaal nog meer problemen heeft
tuurlijk klikte gelijk daarom, werkt dat vraag twee... naja zie vorige. liedje.
zo zal het aflopen want ik weet ze is er nog lang niet, en vind steun bij iemand, ff later gebroken hartje wel. en dat zie ijk als vriend.
dat ze ineens terwijl ze in nog onwijs drama zit persoonlijk nieuw vriendje heeft om haar te troosten.quote:
dus als ik het goed begrijp wil jij haar maar zij wil een ander?quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
dat ze ineens terwijl ze in nog onwijs drama zit persoonlijk nieuw vriendje heeft om haar te troosten.
Ik zeg, dat werkt nooit. en weet ze en zeg ik als vriend naar haar. maar oke.
ik ben de lul die er tussen zit natuurlijk?
Mezelf niet of nooit geweest van acda en de munnikquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:36 schreef kree het volgende:
kan ff niet op titel liedje komen die dit precies beschrijft.
ik hield de optie open, maar alleen nog niet zoals ze nu is enzo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp wil jij haar maar zij wil een ander?
Torn (hihi) between two loversquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:36 schreef kree het volgende:
kan ff niet op titel liedje komen die dit precies beschrijft.
die ook, maar doelde op andere, nl talig.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:38 schreef maily het volgende:
[..]
Torn (hihi) between two lovers
Bekijk deze YouTube-video
zij is verliefd op iemand anders tochquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik hield de optie open, maar alleen nog niet zoals ze nu is enzo.
Ik mocht haar altijd he, maar ben bang dat ik nu meer het "lieve" vriendje wordt enzo tussen alles.
nog oke want zal haar niet laten vallen, maarja he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |