Het rokje van Jacqueline wapperde.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
JFK had in 1963 ook airco in zijn auto in Dallas @:Zipportal
Dat was om jouw troep op te ruimen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook nog deze opmerking na dubbele OP edit ... maar ach ja lama
Dan hebben we een zware wedstrijd. Die Berbers zijn een goed team. daar hoeven we niet omheen te draaien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:38 schreef VelitoX het volgende:
[..]
en broer als Marokko een tegenstander wordt.
Wordt knokken. Nu al zin in maat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:51 schreef Treinmeneer het volgende:
[..]
Dan hebben we een zware wedstrijd. Die Berbers zijn een goed team. daar hoeven we niet omheen te draaien.
De speeltijden zijn nog niet bekend toch? Als 14:00 klopt lijkt me dat lokale tijd gezien het tijdsverschil?quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:00 schreef -Sigaartje het volgende:
Duitsland-Curaçao en Nederland-Japan tegelijk op 14 juni om 14 uur.
Alle groepswedstrijden van Curaçao en Nederland tegelijk.
![]()
![]()
![]()
Ik heb er nu al helemaal geen zin meer in, dat hele WK. Alle groepswedstrijden zijn om 14 uur. Dan kan ik niet eens kijken, dan moet ik werken. Mijn baas ziet me aankomen....
![]()
Zijn denk ik gewoon nog de 'template' tijden omdat inderdaad dat schema nog niet bekend was gisteren.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De speeltijden zijn nog niet bekend toch? Als 14:00 klopt lijkt me dat lokale tijd gezien het tijdsverschil?
Alsof het iemand boeit wat Curacao doetquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:00 schreef -Sigaartje het volgende:
Duitsland-Curaçao en Nederland-Japan tegelijk op 14 juni om 14 uur.
Alle groepswedstrijden van Curaçao en Nederland tegelijk.
![]()
![]()
![]()
Ik heb er nu al helemaal geen zin meer in, dat hele WK. Alle groepswedstrijden zijn om 14 uur. Dan kan ik niet eens kijken, dan moet ik werken. Mijn baas ziet me aankomen....
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:30 schreef bianconeri het volgende:
Alsof het iemand boeit wat Curacao doet
Nog een keer de peace price? Weet niet of hij nog het herinnert dat hij die gisteren al heeft gekregen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welke prijs krijgt Trump tijdens deze show?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |