Het lijkt wel een Pokémon.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:20 schreef marc0871 het volgende:
Nog groter dan je zou denken
[ afbeelding ]
Wacht eens even...quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:20 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
"Iets hoger" zit nog een gaatje, knappe kerel als je dát weet te neukenquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:05 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wacht eens even...
Om een vrouw te doen squirten/klaarkomen doe je dat met de 'clitoral glance', akkoord?
Uiteraard want dat lukt me 8 op de 10 keer.
Als ik mijn pener er in stop, dan duw ik hem in 'vaginal opening'. Dat ligt verdomme aan de andere kant van die kut. Niet te verwonderen dat ik maar 2 of 3 keer op de 10 een vrouw een orgasme kan bezorgen d.m.v. penetratie.
Ik dacht dat het aan mij lag, maar het ligt dus gewoon aan de vrouw in het algemeen?
Volgende keer iets hoger neuken en dus niet echt binnen gaan in het kutje is dus de boodschap.
Uit welke botanische encyclopedie komt dat plaatje?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:20 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Internet, Google, zoekterm; clitoris.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Uit welke botanische encyclopedie komt dat plaatje?
Dit is gewoon een space ship met laser beams van een computerspelquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Internet, Google, zoekterm; clitoris.
Nu alleen nog het knopje zien te vinden om het vuurwerk te laten beginnen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:40 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dit is gewoon een space ship met laser beams van een computerspel
Vast een verlaagd plafondquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:45 schreef Jahr00n het volgende:
ik pomp altijd mijn pik op de g spot terwijl ik de satisfyer op de clit zet
de vrouwtjes spuiten meestal binnen een minuut tegen het plafond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |