Ja dan heeft ieder per drie dagen 2 setjes denk ik danquote:Op zaterdag 6 december 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
[..]
En dan heb je elke dag schone of? Gewoon nieuwsgierig hoor want je moet natuurlijk zelf beslissen hoe je het gaat doen.
Ballie nadat ze net een groep KSC users heeft ontvangen bij een van haar appartementen...quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je de gasten ook zelf verwelkomen? Of heb je daar iets voor geregeld?
Netjes netjesquote:Op zaterdag 6 december 2025 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan heeft ieder per drie dagen 2 setjes denk ik dan
Dit klinkt goed.quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
Mijn lunch vanmiddag is brioche gelakte buikspek
Jahoor. Ik ga er van uit dat Norris het redt. Dus ik kan vrijuit kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen in Maxie dit weekend?
Ja ik ga zo eerst even de gootsteen leeg maken (afwassen dus).quote:
Ga je dan elke dag vragen of alles naar wens is? En wat ze gaan eten? En wat erbij?quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mag ik niet doen zonder werkvergunning dus zal eerst laten managen door een bedrijf. Maar als ik mijn vergunning heb wel ja
Misschien moeten ze het station hier een keer een beetje verbouwen (hoeft helemaal niet een enorme verbouwing te zijn) en zorgen dat er toegangspoortjes zijn.quote:Vervoersbedrijf Arriva gaat stevig ingrijpen in het stationsgebied in Emmen. Vanaf maandag voert het bedrijf vier weken lang dagelijks strikte controles uit op vervoersbewijzen, van 12.00 tot 20.00 uur. Wie geen geldig kaartje heeft, mag de trein niet in en moet het station direct verlaten. Arriva spreekt van een zero tolerance-beleid.
maar om een geldig kaartje te kopen, moet je op het station zijn, waar je niet mag zijn.. hmmmmquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het station hier een keer een beetje verbouwen (hoeft helemaal niet een enorme verbouwing te zijn) en zorgen dat er toegangspoortjes zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
maar om een geldig kaartje te kopen, moet je op het station zijn, waar je niet mag zijn.. hmmmmJa hier heb ik geen antwoord op hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wedstrijd vandaag?quote:
Je bent al een uur aan het posten. Waarom heb je nog niet gegetenquote:
Ik vind de intro van From echt lekker klinken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent al een uur aan het posten. Waarom heb je nog niet gegeten
ik vermoed dat ze vooral mensen van het perron willen hebben zonder kaartjequote:Op zaterdag 6 december 2025 09:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hier heb ik geen antwoord op hahaha.
Die kan je ook aanzetten tijdens het eten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind de intro van From echt lekker klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |