Ben je The Sims in het echt aan het spelen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
flink bestelling. al 80 duizend baht en moet nog de slaapbank
ja alleen werkt de code motherlode niet echt op de sitequote:Op zaterdag 6 december 2025 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je The Sims in het echt aan het spelen?
Flauw zegquote:Op zaterdag 6 december 2025 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alleen werkt de code motherlode niet echt op de site
Koffieapparaat, waterkoker, magnetron, airfryer. Tikt allemaal wel aan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
nee het tikt echt snel aan. het duurste zijn de matrassen dan heb je voor elk bed meerdere items nodig zoals matrasbeschermer, dekbed, kussens, lakens, hoeslakens.
En dan een miljoen handdoeken als je ze een kleine en een grote geeft . Bestek, servies
nee doe alleen waterkoker, magnetron en zon elektrisch gasfornuis voor 1 panquote:Op zaterdag 6 december 2025 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koffieapparaat, waterkoker, magnetron, airfryer. Tikt allemaal wel aan.
Ga je de gasten ook zelf verwelkomen? Of heb je daar iets voor geregeld?quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:13 schreef bitterbal het volgende:
meeste woningen werken met van die gastanks. heb ik hier ook thuis maar dat vind ik wat eng
Ballie terwijl ze dit typt...quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
en het lijken kleine bedragen maar 18 grote handdoeken tikt wel aan
nee mag ik niet doen zonder werkvergunning dus zal eerst laten managen door een bedrijf. Maar als ik mijn vergunning heb wel jaquote:Op zaterdag 6 december 2025 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je de gasten ook zelf verwelkomen? Of heb je daar iets voor geregeld?
quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ballie terwijl ze dit typt...
[ afbeelding ]
Hoe ga je dat nu met de handdoeken doen dan? Als in wat is je conclusie na het gesprek wat we hier in de SC hadden toen je het vroeg.quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
en het lijken kleine bedragen maar 18 grote handdoeken tikt wel aan
Donker nog idd. Blech.quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:17 schreef Ama het volgende:
Oh het begint eindelijk een beetje licht te worden buiten.
per gast een grote en en een kleine dus dus heb per studio nu 3 grote en 3 kleine.quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe ga je dat nu met de handdoeken doen dan? Als in wat is je conclusie na het gesprek wat we hier in de SC hadden toen je het vroeg.
En dan heb je elke dag schone of? Gewoon nieuwsgierig hoor want je moet natuurlijk zelf beslissen hoe je het gaat doen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
per gast een grote en en een kleine dus dus heb per studio nu 3 grote en 3 kleine.
1 set in gebruik
1 set reserve
1 set in de was
en voor boven moet ik eigen voor 4 gasten rekenen dus dat moet ik og aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |