Bronquote:Politie massaal aanwezig bij PI Vught na melding incident, omstanders reppen van poging tot uitbraak
Vught- De politie is vrijdag eind van de middag met veel eenheden aanwezig bij de PI Vught, vanwege een incident binnen de muren van de gevangenis. Dat bevestigt een woordvoerster van de politie Oost-Brabant.
,,We kregen een melding dat er iets aan de hand was, en zijn met veel eenheden ter plaatse”, meldt ze. Omstanders reppen van een poging tot uitbraak. Dat kan de zegsvrouw niet bevestigen. Ze verwijst voor meer informatie naar de Dienst Justitiële Inrichtingen, die gaat over het gevangeniswezen in Nederland.
Een woordvoerster van de DJI die gaat over de bewuste gevangenis in Vught, laat weten dat het niet gaat om de EBI, de Extra Beveiligde Inrichting. ,,Verder kan ik inhoudelijk nog niet veel zeggen, we onderzoeken de zaak nog.”
Aanwezigen zeggen dat er ook een arrestatieteam ter plaatse is, en dat meerdere van deze teams inmiddels onderweg zijn naar Vught.
Zit die neus daar ook niet? En de moordenaar van v Gogh?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Bron
Yeah right niet de EBI maar heel Vught is blauw van de politie, alleen Taghi kan zoiets lijkt mij. Wel benieuwd
Klopt, allemaal in de EBI. Maar geen idee hoeveel invloed de neus nog heeft.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zit die neus daar ook niet? En de moordenaar van v Gogh?
Ik zie nergens psychiatrische afdeling staan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:02 schreef Tjoent het volgende:
Het is niet in de EBI staat er toch, maar in de psychiatrische afdeling van de PI.
Ah niet Taghi dus, andere afdeling.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:59 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.powned.tv/art(...)ught-gegijzeld~5162/
Vind een gijzeling plaats
Die zijn lekker bezig met het Jip en Janneke journaal.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij ook een livestream heeft geregeld want van de NPO verwacht ik weinig
https://youtube.com/shorts/JW6no9I3598?si=b0auZ33e3W6ewk3iquote:Veel cipiers denken na over stoppen met hun werk door de werkdruk. Dat terwijl er al een tekort is in de gevangenissen. Hoe gevaarlijk is het werk?
Staat in het linkje van Powned dat je zelf plaatste.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik zie nergens psychiatrische afdeling staan?
En zeggen dat het níet in de EBI is kan allerlei redenen hebben.
Ehhh, nee. Want die zit daar niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Bron
Yeah right niet de EBI maar heel Vught is blauw van de politie, alleen Taghi kan zoiets lijkt mij. Wel benieuwd
Istie op vakantie of weg voor zaken?quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehhh, nee. Want die zit daar niet.
https://www.nu.nl/binnenl(...)olitie-aanwezig.htmlquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
Istie op vakantie of weg voor zaken?
Wat stel je voor? Fusilleren?quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:20 schreef Momo het volgende:
Het is eigenlijk wel wat dat instelling als Vught bestaat met alle voorzieningen en hulp voor mensen die waarschijnlijk nooit meer buiten zouden mogen.
Oh dat was ook zo'n flopshow.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:25 schreef Tjoent het volgende:
Het zou om Corné H. gaan volgens de T. Van die gijzeling in dat café in Ede.
Als hij zijn excuses maar aanbiedtquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:25 schreef Tjoent het volgende:
Bigmac voor 1 euro decembergenotquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:29 schreef Tjoent het volgende:
Ging daar toen geen robot heen met McDonalds voer?
https://www.gelderlander.(...)-gevangenis~a6235ccbquote:
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:29 schreef Tjoent het volgende:
Ging daar toen geen robot heen met McDonalds voer?
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:25 schreef Tjoent het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |