Ja,dit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:17 schreef mschol het volgende:
voorlopige planning oudjaar: top2000 aan en gamen
Hier werkt het voor de verandering prima.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:26 schreef mschol het volgende:
internet is beetje aan het stuiteren hier volgens mij, of doet fok bij jullie het ook niet lekker?
Ja,dat ook.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Oh en oliebollen vreten dat staat ook op mijn planning.
hier geen last van porpoisingquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:26 schreef mschol het volgende:
internet is beetje aan het stuiteren hier volgens mij, of doet fok bij jullie het ook niet lekker?
quote:Porpoising is een aerodynamisch fenomeen in autosport waarbij een auto op en neer begint te stuiteren, vergelijkbaar met hoe een bruinvis (porpoise) boven het water komt.
meer want #kirbyquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Hoeveel oliebollen eten jullie gemiddeld op oudjaarsdag? Ik denk dat ik op een gemiddelde van 3 zit ongeveer.
OPFRETUNquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
hoe onveilig is bladerdeeg?
Ik heb bladerdeeg pasteibakjes. Ik denk houdbaar tot december 2025 net als die 2 puutjes die nog in de doos zitten. Maar hoe veilig is het als ze een maand of 2 ouder zijn?
Honderdveertienquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Hoeveel oliebollen eten jullie gemiddeld op oudjaarsdag? Ik denk dat ik op een gemiddelde van 3 zit ongeveer.
De laatste jaren heb ik er wel meer gegeten, want gezamenlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
En na 00.00 ook nog een paarquote:
3 met krenten en 3 met appelrondjesquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
hoe onveilig is bladerdeeg?
Ik heb bladerdeeg pasteibakjes. Ik denk houdbaar tot december 2025 net als die 2 puutjes die nog in de doos zitten. Maar hoe veilig is het als ze een maand of 2 ouder zijn?
ook zoietsquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Doe mascara op, poeder je neus, en doe lippenstift op.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De laatste jaren heb ik er wel meer gegeten, want gezamenlijk.
Dit jaar denk ik dat ik er geen eet![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe mascara op, poeder je neus, en doe lippenstift op.
Daarna kun je overdatum bladerdeegbakjes eten
doe niet zo on-KSCquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit jaar denk ik dat ik er geen eet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |